کد خبر: ۸۰۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۷۵
چندی پیش وقتی خبر حضور حسین هدایتی در دادگاه رسانه‌ای شد خیلی‌ها تعجب کردند و خیلی‌ها اتفاقی که برایشان قابل انتظار بود را به چشم دیدند.
پول‌های شیرینی که قدرت نه گفتن را می‌گیرند!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: متمول ترین شخصی که طی سال های اخیر در فوتبال ایران نقش داشته و اسمش حسابی از طریق فوتبال سر زبان ها افتاده، تا به حال چند جلسه دادگاه را پشت سر گذاشته و هنوز که هنوز است ادعا می کند کاری خلاف قانون انجام نداده و اگر کسی می تواند باید تخلفات او را ثابت کند. هدایتی مقطعی حتی از مدیران باشگاه پرسپولیس هم محبوب تر شده بود. به واسطه نزدیکی بیش از حد به این باشگاه از طریق اسپانسرینگ و کمک هایی که در شرایط بحرانی به قرمزها انجام می داد.

کار از یک جایی عبور کرد و او بین طرفداران تیم ملی هم محبوب شد. کمک به فدراسیون و دادن بخش زیادی از خرج های مختلف تیم ملی و قرارداد کارلوس کی روش بزرگ ترین اقدامات هدایتی در کنار کمک هایش به پرسپولیس بودند. البته اگر از کمک به باشگاه ملوان، مرحوم ناصر حجازی و ... عبور کنیم.

با گذشت همه این اتفاقات حالا که حداقل فعلا خبری از هدایتی اطراف مستطیل سبز نیست برای همه سوال های زیادی درباره حضور او در فوتبال ایجاد شده. اینکه باشگاه های لیگ برتری، مخصوصا پرسپولیس و استقلال که زیر نظر مستقیم وزارت ورزش هستند، چرا باید محتاج افرادی مثل هدایتی شوند؟

اتفاقی که برای پرسپولیس و هدایتی رخ داد، برای استقلالی ها هم غریبه نبود. آنها هم در یک مقطعی اسیر پول هایی شده بودند که نمی دانستند از کجا به باشگاه وارد شده و مشکلات را حل کرده. این که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تحت نظارت وزارت ورزش هستند برای همه واضح و مبرهن است اما اینکه چرا وزارت نیازهای دو تیم را برطرف نمی کند سوالی است که هنوز جواب مشخصی نداشته.

کم کاری وزارت ورزش از نظر هواداران و باشگاه ها باعث می شود افرادی مثل هدایتی پا به فوتبال بگذارند و حتی برای رسیدن به منافع شخصی سعی در راضی نگه داشتن آنها داشته باشند. اینکه هدایتی و هدایتی ها برای خودشیرینی و رسیدن به اهداف خودشان بدون توجه به زیر نظر بودن باشگاه توسط وزارت ورزش وارد گود می شوند هم مسئله ای است که از نگاه منتقدین باید به شدت مورد بررسی قرار بگیرد.

قبول کردن کمک از سوی همچین افرادی مشکل بعدی است که بدون شک از سمت مدیران باشگاه ها نشئت می گیرد. مدیرانی که وقتی عرصه را تنگ می بینند و فشار هوادار را نمی توانند کنترل کنند، راضی به دریافت کمک های خارجی می شوند و به عواقب چنین کاری هم فکر نمی کنند.

شاید آن روز که هدایتی سکه هایی رو بعد از برد 4-2 پرسپولیسی ها در دربی تقدیم طاهری کرده بود، هیچکدام از مدیران خندان پرسپولیس فکر نمی کردند روزی بحث برگرداندن پول ها مطرح شود. حتی وقتی مهدی طارمی و رامین رضاییان با پول هدایتی به پرسپولیس برگشتند، هیچکدام‌شان فکر نمی کردند چند سال بعد چالش عجیبی سر راهشان قرار بگیرد.

در این مسیر و در یک ماه اخیر که هدایتی در دادگاه حاضر و تیتر یک رسانه ها شده، هیچکدام از مدیران پرسپولیس و یا فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به کمک هایی که از هدایتی گرفتند، نداشتند. آنها فقط یک چیز می گویند. مهدی تاج در این میان گفته که اگر حکم نهایی برگرداندن پول ها باشد فدراسیون مشکلی ندارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اما بیشتر از این می گویند که هدایتی اسپانسر باشگاه بوده و کمک هایش در جهت اسپانسرینگ انجام شدند. اما آیا فاش شدن همه کمک هایی که هدایتی به پرسپولیس و تیم های دیگر انجام داده هم همین را می گوید؟ آیا حالا که کار گره خورده، تمام کسانی که پول گرفتند پشیمان شدند و طاقت گفتن چنین واقعیتی را ندارند یا هنوز زیر بار تقصیر خودشان نرفتند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: