کد خبر: ۸۰۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۲
پرسپولیس تهران در شرایطی برابر سپیدرود رشت به میدان خواهد رفت که وزنه‌ای سنگین را به لحاظ روحی و فنی با خود به همراه خواهد داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار برابر سپیدرود رشت، بار دیگر فرصت را در اختیار دروازه‌بان متعصب کروات‌تبار پرسپولیس، بوژیدار رادوشوویچ قرار داده است تا او به عنوان دروازه‌بان اول این تیم در استادیوم سردار جنگل رشت به میدان برود.

 

نکتۀ جالب و عجیبی که در ارتباط با حضور بوژیدار رادوشوویچ و حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس وجود دارد این است که در فصل جاری هرگاه بوژیدار در درون دروازۀ سرخ‌ها قرار گرفته است، این تیم شکستی را متحمل نشده و در تمام رقابت‌ها آنها به پیروزی رسیده‌اند!

 

 

بوژیدار در فصل جاری 4 بار برای پرسپولیس به میدان رفته است که این نبردها و نتایج آن عبارتند از : پیروزی 2_1 برابر پیکان - پیروزی 2_1 برابر نساجی - پیروزی 3_0 برابر فولاد خوزستان و پیروزی 1_0 برابر پدیده مشهد!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: