کد خبر: ۸۰۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۴۴۳
رئیس‌جمهور ترکیه گفت که جهان نه با جاه‌طلبی، انتقام و حسادت، بلکه با نیکی‌کردن نجات می‌یابد. رجب طیب اردوغان گفت: تحولات سوریه، عراق، یمن، لیبی و فلسطین برای این بود که مسلمانان خوب را از بد، ظالم را از مظلوم و دوست را از دشمن جدا کنند.
حمله تند اردوغان به سیسی : او طراح یک قتل‌عام است

رئیس‌جمهور ترکیه اظهار داشت جهان نه با جاه‌طلبی، انتقام و حسادت، بلکه با نیکی‌کردن نجات می‌یابد.

به گزارش خبرداغ ، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین اظهار کرد: تحولات سوریه، عراق، یمن، لیبی و فلسطین برای این بود که مسلمانان خوب را از بد، ظالم را از مظلوم و دوست را از دشمن جدا کنند.

او ادامه داد: نقاب‌ها افتاده و واقعیت آشکار شده است. در این تحولات تفاوت دموکراسی لفظ و واقعی و مدافعان راستین حقوق بشر با استعمارگران آشکار شد.

رئیس‌جمهوری ترکیه ضمن انتقاد از اجلاس مشترک اعضای اتحادیه عرب و اروپا با عنوان «سرمایه‌گذاری برای ثبات» بدون حضور نیمی از کشورهای عربی در شرم‌الشیخ مصر گفت: در حالی که اعدام در اتحادیه اروپا ممنوع است، شما چطور توانستید دعوت السیسی را بپذیرید؟ او طراح یک قتل‌عام است.

اردوغان درباره پرونده قتل جمال خاشقجی نیز اعلام کرد: پیگیر این پرونده هستیم. اگر لازم باشد تحقیق و محاکمه درباره این مسأله در دادگاه بین‌المللی را مطرح خواهیم کرد.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: