کد خبر: ۸۰۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۷۸
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابراز داشت: سودآوری مهم ترین سیاست مالی بانک است و مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش منابع بانکی تأثیر به سزایی دارد
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: درآمدهای غیر مشاع بانک باید افزایش یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در نشست با مدیران و کارشناسان بانک ملی استان کرمانشاه که تنی چند از مسئولان ستادی بانک نیز در آن حضور داشتند، با تاکید بر ضرورت افزایش درآمد های غیر مشاع نظیر کارمزدها و صدور ضمانتنامه ها گفت : بانک ملی ایران ، در تلاش است با کنترل هزینه ها ، صرفه جویی و اولویت بندی آنها وضعیت سود آوری را ارتقا دهد . بانک ها وظیفه دارند که از منابع سپرده گذاران در اعطای تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی و سایر فعالیت های مرتبط با امور بانکی ، نقش خود را در رشد اقتصادی کشور ایفا کنند .
وی افزود: تمرکز شعب باید به سمت سپرده های ارزان قیمت باشد همچنین ضرورت دارد با کاهش میزان مطالبات معوق ،بر سود و زیان تمرکز بیشتری داشته باشیم .
کریمی با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف بانک ، به روز بودن اطلاعات تمامی کارکنان در زمینه های مختلف بانکداری را ضروری دانست .
وی در پایان از عملکرد کارکنان حوزه های مناطق زلزله زده استان تقدیر کرد.
حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این نشست گفت:استفاده از عقد خرید دین، گشایش اعتبار اسنادی و صدور ضمانتنامه ریالی و ارزی به عنوان ابزار جایگزین تسهیلات در راستای افزایش درآمد غیر مشاع بانک و کاهش هزینه های مالی مشتریان باید در اولویت کاری شعب قرار گیرد .
وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی افزود : موفقیت اداره امور شعب استان کرمانشاه به علت توجه به برنامه ریزی و آینده نگری محقق شده است . توانایی این استان بالاست و باید از همت و اراده همکاران استان تقدیر کرد.
فتحی بیرانوند بر ضرورت معرفی گسترده دستاوردهای بانک نظیر بام ،بله و 60 و بالا بردن سطح آگاهی مردم در این خصوص تاکید کرد .
بهزاد جلیلیان رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه نیز در ابتدای نشست ،گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد.
در پایان به جهت موفقیت اداره امور شعب استان کرمانشاه که در دی ماه امسال به عنوان اداره امور شعب برتر در منطقه یک برگزیده شده بود، با اهدای لوح از رییس اداره امور شعب تقدیر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: