کد خبر: ۸۰۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۴
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد افزایش قیمت نهاده‌های دامی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را علت اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار دانست.
تشریح دلایل افزایش قیمت مرغبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد افزایش قیمت نهاده‌های دامی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را علت اصلی افزایش قیمت مرغ در بازار دانست.

عبدالله باقری در گفت وگویی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار شهرکرد، اظهار کرد: هفته گذشته هر کیلوگرم مرغ 14 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسید که اکنون قیمت مرغ در سطح بازار به 15 هزار و 80 تومان رسیده است.

وی افزایش قیمت نهاده‌های دامی و افزایش قیمت جوجه یک روزه را علت اصلی این افزایش قیمت در بازار دانست.

باقری با اشاره به اینکه مرغ تنظیم بازار سودی برای بازار ندارد، تصریح کرد: لازم است مسئولان مرغ تنظیم بازار را در اختیار مغازه‌دارانی که مشتری خاص خود را دارند قرار دهند تا میان تمام مردم توزیع شود.

وی گفت: مرغ تنظیم بازار را تنها عده‌ای خاص با ایستادن در صف خریداری می‌کنند و در اختیار تمامی افراد قرار نمی‌گیرد که این امر نارضایتی مردم را در بر دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد بیان کرد: مرغ تنظیم بازار در اختیار فروشگاه‌های بزرگ قرار داده می‌شود که مخالف این امر هستم زیرا موجب می‌شود مردم به سمت فروشگاه‌های بزرگ برای خرید مرغ جذب شوند و فروشگاه‌ها از این طریق، سایر کالاهای خود را به فروش برسانند.

وی اضافه کرد: شاید در برخی روزهای سال دلالان در افزایش قیمت مرغ مقصر باشند ولی این روزها افزایش قیمت مرغ به دلال ارتباطی ندارد، زیرا هر کیلوگرم مرغ به صورت عمده از کشتارگاه 14 هزار و 880 تومان خریداری می‌شود که برخی اوقات تنها با 300 تومان سود توسط فروشنده یا گاها با ضرر به فروش می‌رسد.

باقری با اشاره به اینکه قیمت مرغ در تمامی نقاط شهر یکسان است، خاطرنشان کرد: اگر مردم مرغ مورد نیاز خود را در نقطه‌ای از شهر با قیمت بالاتر خریداری کردند حتما به تعزیرات یا اتحادیه گزارش کنند تا برخورد صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: