کد خبر: ۸۰۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۸
با مقایسه تعداد فالوور‌های صفحه محمدرضا گلزار در اینستاگرام، قبل و بعد از سخنان جنجالی‌اش در اختتامیه جشنواره جام جم، به نظر می‌رسد که ۳۰۰ هزار نفر از دنبال کنندگانش کاسته شده است.
ریزش شدید فالوور‌های گلزار پس از ادعای جنجالی
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: سخنان محمدرضا گلزار در اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام‌جم با این مضمون که برنامه «برنده باش» با اجرای او برند تلویزیون است و او با حضورش توانسته افرادی را که با تلویزیون قهر بودند، پای برنامه‌های آن بنشاند و تقدیر ویژه‌اش از مدیر شبکه سه سیما، با واکنش‌های انتقادی بسیاری همراه شد.

امیر جوشقانی، المیرا شریفی‌مقدم و محمد نظری از جمله مجریان و گویندگان خبری بودند که از سخنانش درباره اینکه او باعث جذب مخاطب برای تلویزیون شده است انتقاد کردند.

با این حال گویا دامنه این انتقادها و واکنش‌ها به اینستاگرام گلزار نیز کشیده شده است و در اتفاقی جالب به نظر می‌رسد که از فالوورهای (دنبال کنندگان) صفحه او نیز پس از این سخنان ۳۰۰ هزار نفر کم شده است. با این حال این مجری و بازیگر همچنان واکنشی به انتقادها نشان نداده است.

ریزش چشمگیر فالوور‌های گلزار پس از ادعای جنجالی‌اش

تصویر بالا مربوط به قبل از سخنان گلزار در اختتامیه جشنواره جام‌جم و تصویر پایین مربوط به پس از آن است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: