کد خبر: ۸۰۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۴۰۸
مدیرعامل و مؤسس فیس‌بوک احتمال حمله سایبری به سرورهای فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ را رد کرد.
علت قطعی اینستاگرام و فیسبوک چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرعامل و مؤسس فیس‌بوک احتمال حمله سایبری به سرورهای فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ را رد کرد.

روز گذشته اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی میلیون‌ها کاربر در در فضای مجازی به خصوص توئیتر با هشتگ #instagramdown منتشر شد که نشان می‌داد شبکه‌های اجتماعی زیرمجموعه فیس‌بوک نظیر اینستاگرام و واتس‌آپ و همچنین خود فیس‌بوک با اختلالات و قطعی گسترده‌ای در بسیاری از کشورهای مختلف جهان مواجه شد و موجب قطع دسترسی کاربران به صفحات کاربری خود در این شبکه‌های اجتماعی شد.

بر اساس گزارش وب سایت technews network مارک زوکربرگ - مؤسس و مدیرعامل فیس بوک - در صفحه توئیتری و رسمی فیس‌بوک اعلام کرده است که اختلالات گسترده به وجود آمده در شب گذشته هیچ ارتباطی با حملات سایبری به سرورهای فیس بوک نداشته است.

هنوز علت دقیق قطعی و اختلال در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام مشخص نشده و این در حالی است که شب گذشته بسیاری از کاربران و کارشناسان از احتمال حمله سایبری و عمدی بودن این اتفاق خبر داده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: