کد خبر: ۸۰۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۱
گزارشگر یکی از شبکه‌های خارجی به انتقاد از عملکرد ضعیف مهاجم خارجی پرسپولیس مقابل السد قطر پرداخت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس تهران در دومین دیدار خودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر به میدان رفت که در ثانیه‌های پایانی تساوی را با شکست عوض کرد.

 

در این دیدار ماریو بودیمیر مهاجم کروات و بلند قامت سرخ‌پوشان در دو صحنه می‌توانست برای پرسپولیس گل بزند که با بی‌دقتی فرصت‌های بدست آمده را هدر داد. عملکرد ضعیف بودیمیر در دو بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده انتقادهای زیادی از راندمان پایین این بازیکن صورت بگیرد.

 

 

گزارشگر فاکس نیوز هم در بخشی جدا گانه به انتقاد از عملکرد بودیمیر پرداخت. این گزارشگر بودیمیر را با وجود قد بلندش، کم اثر در نبردهای هوایی مقابل بازیکنان السد قطر دانست . بودیمیر حتی یک بار هم برای نبردهای هوایی با مدافعان السد به هوا بلند نشد که این خود نشان از ضعف یک مهاجم بلند قد دارد. این بازیکن روی زمین هم آنطور که باید شاید تاثیر گذار نیست و بسیار دور از دروازه السد بازی کرد تا هیچ خطری دروازه نماینده قطر را تهدید نکند.

 

این که چرا برانکو همچنان اصرار دارد که بودیمیر نود دقیقه بازی کند جای سوال دارد. مهاجمی که کمترین اثر را در جریان این بازی داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: