کد خبر: ۸۰۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۶۹۹
الماس سیاه استقلال و مهاجم آفریقایی آبی ها از باشگاه خواسته که هر چه زودتر طلبش را به او پرداخت کنند.
مهاجم سیه چرده نیامده بهانه گیری می کند! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اسماعیل گونکالوس از باشگاه استقلال خواسته که هر چه زودتر حق و حقوقش را به او پرداخت کنند، این در حالی است که این بازیکن هنوز در هتل زندگی میکند از همین رو او خواسته است که منزلی برای او نیز تهیه کنند، هر چند مسئولان استقلال به او قول هایی در این زمینه داده اند ولی هنوز مشکلات او پا برجاست.

 

همه جا ردپای پاتوسی و ایسما است 

 طی چهار، پنج بازی اخیر استقلال هر گلی که برای این تیم رقم خورده رد پای پاتوسی و ایسما است. یا گل می دهند و یا گل می زنند تا از آن ها بتوان به عنوان بهترین خرید های خارجی استقلال یاد کرد.

 

 

گفتنی است، اسماعیل گونکالوس و علی کریمی در تیم منتخب هفته از نگاه متریکا جای گرفتند، اسماعیل گونکالوس هم که برای اولین بار در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته بود نمایش خوبی از خود ارائه داد و زمینه ساز تک گل پیروزی بخش تیمش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: