کد خبر: ۸۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۳۱۵
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر از روند کاهشی طلا و سکه تا پایان سال ۹۷ خبر داد.
قیمت طلا تا پایان سال روندی نزولی دارد
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: عبادالله محمدولی، رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر  با اشاره به قیمت طلا و سکه در بازار شب عید گفت: روند کاهشی قیمت طلا و سکه تا پایان سال ۹۷ ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در سه روز گذشته نوسان آرامی را در بازار طلا و سکه شاهد بودیم، اظهار کرد: داد و ستد‌ها روال عادی دارد، به همین دلیل در چند روز مانده به پایان سال نوسانات کمی را در بازار شاهد خواهیم بود.

محمدولی تصریح کرد: امیدواریم که بازار طلا و سکه در سال جدید روال آرامی را سپری کند که البته این امر به نوسانات نرخ ارز بستگی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تأکید کرد: کشور ما از نظر صنعت و تولید این امکان را دارد که به سطح شکوفایی و رشد و توسعه دست یابد.

محمدولی در ادامه اظهار کرد: طلای آب شده در بازار به یک شغل تبدیل شده که توانسته کسب و کار را برای فروش رقم بزند، البته این موضوع بر خرید و فروش مصنوعات طلا تأثیر گذاشته که خوشبختانه این مسئله تا حدی در بازار کنترل شده است.

وی با اشاره به اینکه بازار طلا و سکه همیشه نوساناتی را در بازار تجربه می‌کند، افزود: اگر پیش‌بینی هایی بر این بازار صورت می‌گیرد بیشتر بر حسب اتفاقاتی است که در بازار رخ می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: