کد خبر: ۸۰۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
تعداد بازدید: ۳۸۶
رئیس کمیته پزشکی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در مورد میزان مصدومیت اسماعیلی و غفوری ارائه کرد.
فشردگی بازی‌ها کار دست وریا داد/ هافبک خلاق نیاز به جراحی داردبه گزارش خبرداغ و به نقل از  سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی درباره مصدومیت غفوری عنوان کرد: ووریا غفوری برای گرفتن MRI رفته و بعد از بررسی جواب، شرایط او مشخص می شود. او یک مصدومیتی از ناحیه کشاله داشت و این مصدومیت همسترینگ پای دیگر او است و ربطی به مصدومیت قبلی ندارد. فشار بازی ها بسیار بالا است و بازیکنان مورد نیاز تیم هستند و اتفاقی که برای او رخ داد، ربطی به گذشته ندارد. مطالبی که در مورد ووریا گفته می شود گمانه زنی است و ما منتظر جواب MRI او هستیم.

 

وی در ادامه درباره مدت زمان دوری اسماعیلی از میادین خاطر نشان کرد: آقای اسماعیلی در ناحیه زیر شکم دچار فتق ورزشی هستند. ما از گذشته نیز به او گفتیم نیاز به جراحی دارد اما او با توجه به نیاز تیم ممانعت کرده تا بتواند با هماهنگی سرمربی به تیم کمک کند. ما از چند ماه قبل نظر خود را درباره او دادییم. این بازیکن در حال حاضر با تیم ادامه می‌دهد تا در زمان مناسب برای عمل جراحی او اقدام کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: