کد خبر: ۸۰۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۳۶۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی به ویژه لاک پشت، مار آبی و سمندر که در ایام نوروز رواج پیدا می کند، جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
خرید و فروش لاک پشت، مار آبی و سمندر جرم است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: هرگونه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی به ویژه لاک پشت، مار آبی و سمندر که در ایام نوروز رواج پیدا می کند، جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سید رضا موسوی مشکینی با اشاره به برپایی غرفه های عرضه سبزه و ماهی قرمز در سطح شهر گفت: مراکز توزیع اقلام سفره هفت سین در شهر قم توسط یگان حفاظت محیط زیست کاملا رصد و کنترل شده و با تخلفات در این حوزه برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی زنده یا کشته شده و تاکسیدرمی و اجزای آنها جرم محسوب شده و متخلفان مشمول پرداخت جزای نقدی و حبس خواهند شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه در ایام نوروز گونه های کمیاب و در معرض خطر انقراض از جمله لاک پشت، مار آبی و سمندر خرید و فروش می شود که این کار جرم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به آسیب های جدی رهاسازی ماهی های قرمز و سبزه ها در طبیعت، تصریح کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود از هرگونه تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن 1540 یا 32602981 در میان گذاشته یا به شماره 10000015401540 پیامک نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: