کد خبر: ۸۰۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۲
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد: عرضه مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان از امروز در واحد‌های صنفی سراسر کشور آغاز شد، هر کیلو گرم مرغ منجمد پیش از این به قیمت ۸۹۰۰ تومان بود.
مرغ منجمد تنظیم بازاری ۱۰ هزارو ۵۰۰ تومان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد: عرضه مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار و 500 تومان از امروز در واحدهای صنفی سراسر کشور آغاز شد، هر کیلو گرم مرغ منجمد پیش از این به قیمت 8900 تومان بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، مهدی یوسف خانی افزود: براساس بخشنامه دولت، از امروز (چهارشنبه) هرکیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت 10 هزارتومان خریداری و با قیمت 10 هزارو 500 تومان عرضه می شود.


به گفته وی، اعضای این اتحادیه که پروانه کسب دارند، در صورت تمایل می توانند برای تهیه مرغ منجمد به اتحادیه مراجعه کنند.


شرکت پشتیبانی امور دام کشور هر ساله برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی در ماه های اوج مصرف اقدام به توزیع این محصولات می کند به طوری که در ماه های گذشته قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ منجمد 8900 تومان و مرغ گرم 9800 تومان بود.


مقایسه قیمت جدید هرکیلو گرم مرغ منجمد تنظیم بازاری نسبت به گذشته، به ازای هر کیلو گرم یک هزارو 600 تومان افزایش نرخ دارد.


قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار آزاد در روزهای گذشته به سطح 15 تا 17 هزارتومان رسیده بود.


به گزارش ایرنا، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز شب گذشته اعلام کرد: برخلاف فضاسازی ها و جنگ روانی دشمن، در بسیاری از اقلام شرایط کشور عادی است و کمبودی وجود ندارد و از روز چهارشنبه 22 اسفند برای تنظیم بازار 10 هزار تن گوشت مرغ و 10 هزار تن گوشت قرمز در واحد های صنوف و میادین تره بار شهرداری عرضه می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: