کد خبر: ۸۰۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۷۳
امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.همچنین صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت‌های اولیه روز کاری قبل ۳۰ تومان کاهش داشته است.
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز/ دلار ۱۲۸۵۰ تومان؛ سکه ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومانقیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرداغ به نقل ازتسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۰۸ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت‌های اولیه روز کاری قبل ۳۰ تومان کاهش داشته است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: