کد خبر: ۸۰۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۷۲۳
در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داور مسابقه پرسپولیس و السد قطر اشتباهات بسیار فراوانی را مرتکب شد تا این دیدار با حاشیه های زیادی روبرو باشد
داوری که صحنه گل آفساید السد به پرسپولیس را ندید + عکسبه گزارش خبرداغ ، امشب در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داور مسابقه پرسپولیس و السد قطر اشتباهات بسیار فراوانی را مرتکب شد این در حالی بود که کمک داور این دیدار نیز شاهکار داور را در این بازی تکمیل کرد. 

 

در این چند فصل گذشته لیگ قهرمانان دیدار پرسپولیس با السد قطر بسیار حساس بوده است.

 

در حالی که از قبل می شد پیش بینی کرد که این بازی با حساسیت بسیاری روبرو است و مطمئنا فدراسیون فوتبال آسیا باید یک داور قوی تری برای این دیدار انتخاب می کرد اما متاسفانه با واگذاری سوت قضاوت آن به این داوری ضعیف کره ای شبی بسیار تلخ را برای هواداران پرسپولیس رقم زد. 

 

 

کیم داور کره ای این دیدار که در نیمه اول چند بار صحنه مشکوک به پنالتی را نادیده گرفته بود در آخرین دقیقه های این دیدار گل السد که در شرایط آفساید به ثمر نشست را گل اعلام کرد تا اشتباهات امروزش را تکمیل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: