کد خبر: ۸۰۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳۲
فال روزانه چهارشنبه 22 اسفند 1397
متولد فروردین : شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

متولد اردیبهشت : دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. خوشبختانه شما مسائل و رازهای خصوصی زندگی تان را به این فرد نمی‌گوید. رابطه دوستانه‌تان را از آرزوهایتان جدا کنید.

متولد خرداد : بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

متولد تیر : تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

متولد مرداد
: شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

متولد شهریور :
امروز وقتی که ماه وارد هفتمین خانه تان یعنی خانه رابطه‌ها می‌شود، ظاهرا اطرافیان شما از انجام دادن کارهای ساده و پیش پاافتاده خسته شده اند! خوشبختانه اکثر آنها خوش بین و مثبت اندیش و حتی گاهی اوقات الهام بخش هستند. شما از ارتباط برقرار کردن با آنها سود خواهید برد؛ چراکه شما را برای رفتن به سوی ایده های بزرگ تشویق می‌کنند و با ایمان و اعتقادشان بهتان انگیزه می‌دهند. ولی یادتان باشد شما هم درعوض می‌توانید با سهیم کردن آنها در افکار مثبتتان نقش موثری در زندگی آنها ایفا کنید.

متولد مهر : مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

متولد آبان
: بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از "احساسات تقسیم شده” شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

متولد آذر
: بهتر است پروژه و طرح‌هایی که در سابق داشته‌اید و هنوز ناتمام هستند را به اتمام برسانید و بعدا برای کارهای جدیدتان تصمیمات جدیدی را بگیرید.زیرا در غیر این صورت به دلیل حجم بالای فعالیت‌های اخیرتان زحماتی را که برای پروژه‌های قبلی انجام داده‌اید و سختی‌هایی را که متحمل ﺁنها شده‌اید همه بی‌جواب می‌مانند.تصمیماتی را که اتخاذ می‌کنید سریعتر جامه عمل بپوشانید تا هر چه سریعتر به خواسته‌های قلبی‌تان برسید.

متولد دی
: ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.

متولد بهمن
: با وجود اینکه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممکن است یکی از دوستان نزدیک یا همسرتان پیش شما آمده و یک پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی که شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یک اختلاف مهم بین شما و کسی که دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ کمکی را از دیگران دریغ نمی کنید، اما فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید.

متولد اسفند
: امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: