کد خبر: ۸۰۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۵۴۴
براساس احکام صادره از سوی محمد صادق افراسیابی، مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، ناهید مونسان رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به عنوان دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» منصوب شد.

انتصاب رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به سمت دبیر کارگروه سواد رسانه‌ایطی حکمی از سوی مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به سمت دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» منصوب شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرداغ؛ براساس احکام صادره از سوی محمد صادق افراسیابی، مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران به منظور تعیین کارگروههای تخصصی این انجمن، ناهید مونسان، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به مدت یکسال به عنوان دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» انجمن مذکور منصوب شد.

در متن حکم انتصاب دبیران کارگروههای تخصصی آمده است:

«نظر به پایان دوره مدیریت دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران و با توجه به ضرورت اجرای «برنامه جامع تولید، توزیع و مدیریت محتوای سواد رسانه‌ای مصوب کارگروه ماده ۱۴ آئین نامه شماره ۱۷۲۴۱۲/ ه هیأت وزیران» با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در سایه تلاش خودجوش و برخواسته از متن جامعه برای افزایش همدلی میان دولت و ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های پنج گانه سواد رسانه‌ای در میان عموم مردم و خصوصاً چهار مخاطب دارای اولویت برای انجمن سواد رسانه‌ای ایران شامل پدران و مادران، معلمان مدارس، مدیران فرهنگی و رسانه‌ای کشور و اصحاب رسانه‌های جمعی به مدت یکسال به عنوان دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن منصوب می‌شوید.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: