کد خبر: ۸۰۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۴۰۴
سایپا درحالی بعد از 11 هفته موفق به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز در دیدار مقابل فولاد خوزستان شد که تقابل سرمربیان دو تیم در خارج از میدان بسیار جذاب‌تر از رویارویی دو تیم در مستطیل سبز دنبال شده و درنهایت هم به تنش و جنجال کشیده شد!
دایی: به سرمربی‌گری تیم ملی فکر نمی‌کنم
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: سایپا درحالی بعد از 11 هفته موفق به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز در دیدار مقابل فولاد خوزستان شد که تقابل سرمربیان دو تیم در خارج از میدان بسیار جذاب‌تر از رویارویی دو تیم در مستطیل سبز دنبال شده و درنهایت هم به تنش و جنجال کشیده شد!

پنجشنبه گذشته در ورزشگاه شهدای شهر قدس، در داخل زمین سایپا با یک گل فولاد را برد و این یعنی در تقابل سرمربیان سابق تیم ملی روی نیمکت مربیگری دو تیم، علی دایی موفق شد مچ افشین قطبی را بخواباند و تفکرات تاکتیکی‌اش را مقهور خویش کند، اما پایان این دیدار، آغاز برخی تنش‌ها بود تا جایی که هر دو سرمربی در اعتراض به رفتار یکدیگر در نشست خبری انتقاداتی را مطرح کردند.

برای بازگو کردن برخی اتفاقات در سایه مانده این دیدار و البته برخی مسائل و سوژه‌های روز فوتبال ایران سراغ سرمربی سایپا رفتیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با علی دایی در ادامه می‌خوانید.

یک برد شیرین خانگی کسب کردید تا شرایط‌تان در جدول بهبود پیدا کند، آن‌هم درحالی که دو بازی عقب‌افتاده دیگر برایتان باقی مانده است.

خداراشکر بازی را بردیم؛ همان‌طور که در نشست خبری هم گفتم ما در دو نیمه بهتر از فولاد بودیم. در نیمه اول هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که برنده از زمین بیرون بیاییم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

از سوی دیگر فولادی‌ها فقط برای بازیکن خارجی‌شان بلند سانتر می‌کردند اما خوشبختانه با دستورات تاکتیکی که به بازیکنانم دادم، این تاکتیک آنها را خنثی کرده و به نظرم اگر باهوش‌تر بازی می‌کردیم، بعد از گلی که زدیم در ضدحمله گل‌های بعدی را هم می‌زدیم. ما به این پیروزی خیلی احتیاج داشتیم و از این بابت خداراشکر می‌کنم. دو بازی عقب‌افتاده داریم که اگر آنها را ببریم، در جدول صعود می‌کنیم و شرایط ما خیلی بهتر می‌شود.

مشکلاتی با افشین قطبی در این دیدار پیش آمد. از اینکه در پایان بازی با وی دست ندادید، ناراحت شده بود.

با کسی مشکلی پیدا نکردم و مشکلی هم ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم. اگر مشکلی داشتم، اول بازی با او خوش‌وبش می‌کردم؟ من فقط به‌خاطر حرف‌هایی که در پایان بازی زد، برای او اظهار تاسف کردم. شاید هم چون تیم‌شان 3 بازی پیاپی نتیجه نگرفته، آن‌طور صحبت کرده و واکنش نشان دادند. اول بازی با او دست داده و برایش آرزوی موفقیت کردم اما به یکباره در انتهای بازی آن صحبت‌ها مطرح شد و ناظر بازی هم آنها را به‌خوبی شنید. در هر صورت من برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم، چون به این فوتبال آمده تا کمک کند.

سایپا هم بعد از 11 هفته برد به نظر می‌رسد روند خوبش را دوباره با جوانانش پیدا کرده است.

خداراشکر؛ ما تمام سعی‌مان را کردیم و در این چندوقت هم قسمت نبود تا به موفقیت برسیم اما الان تیم‌مان در فرم خوبی قرار دارد و خداراشکر جوانان هم به تیم کمک می‌کنند و سعی می‌کنیم ادامه فصل را بهتر از قبل پیگیری کنیم. البته ما بازیکنان جوانی داریم که اگر فرصت بشود، به آنها فرصت بازی می‌دهیم تا به حال هم فرصت ایجاد نشده بود تا آنها را محک بزنم.

وقفه‌ای که اردوی تیم ملی امید به وجود آمد، مشکلاتی را برای برخی تیم‌های لیگ برتری ازجمله سایپا ایجاد کرد. این موضوع تا چه اندازه در روند تیمی شما در طول فصل تاثیرگذار بوده است؟

درحال حاضر بازیکنان تیمم در اردوی تیم ملی امید هستند ولی ما برای دیدار بعدی به آنها احتیاج داریم. بازیکنان سایپا امروز هم در تمرین امید هستند و دو روز قبل از بازی با پیکان به جمع ما اضافه می‌شوند تا با آنها کار کنیم و برای بازی بعدی‌مان که سه‌شنبه برگزار می‌شود، آماده شویم. در نشست خبری هم گفتم آماده تعامل با تیم امید هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم ولی نمی‌توان به زور کاری را انجام داد!

درباره تیم ملی صحبت کنیم. این شرایط در شأن تیم ملی ایران است؟ رقابت‌های این تیم در انتخابی جام ملت‌ها و جام‌جهانی به‌زودی آغاز می‌شود ولی هنوز خبری از سرمربی نیست.

ان‌شاءالله که فدراسیون فوتبال و آقای تاج هرچه زودتر درباره تیم ملی تصمیم‌گیری کنند و ما زمان را بیشتر از این از دست ندهیم. معتقدم باید تیم‌مان را برای بازی‌های سختی که در پیش داریم، هرچه سریع‌تر با انتخاب کادرفنی آماده کنیم.

اگر به شما پیشنهاد بشود، سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را قبول می‌کنید؟

به این مساله فکر نمی‌کنم و الان هم روی موفقیت تیمی که سرمربی آن هستم، تمرکز کرده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: