کد خبر: ۸۰۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۹۴۶
وزیر آموزش و پرورش در مورد معوقات فرهنگیان گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و خزانه تابه‌حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده از سال ۹۷، بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.
وزیر آموزش و پرورش: بخشی از معوقات فرهنگیان تا پایان امسال پرداخت می‌شودبه گزارش خبرداغ ، سید محمد بطحایی در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر رویکرد آموزش و پرورش در ارتباط با تکلیف شب دانش آموزان اظهار داشت: این تغییر رویکرد به این معنا نیست که دانش آموزان تکلیفی نداشته باشند، بلکه رویکرد تکالیف مهارت محور از سوی وزارتخانه و مدارس به جد دنبال شده و دانش آموزان در حین انجام تکالیفشان با مسائل خانه، خانواده و اجتماع آشنا می‌شوند.

وی در مورد معوقات فرهنگیان وزارت  آموزش و پرورش نیز گفت: امیدواریم با همکاری که دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و خزانه تابه‌حال داشته بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده از سال 97 بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم تا از زیر بار شرمندگی همکاران‌مان آزاد شویم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره تخصیص اعتبارات از سوی آموزش و پرورش برای اسکان زائران نوروزی در مدارس گفت: پیش‌بینی می‌شود پذیرای حدود 14 میلیون نفر شب در ایام نوروز باشیم، اسکان مسافران نوروزی در مدارس از 29 اسفند شروع‌شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی عزت نفس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
جناب مدیر ما ادبیاتمون مثل شما شاید نباشه پس لطف کنید به این وزیر دلقک بگوئید اون جای آدم خالی بند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: