کد خبر: ۸۰۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: به هیچ وجه سند 2030 در مدارس کشور اجرا نمی‌شود و تیم متمرکزی تشکیل دادیم که این تیم در صورت مشاهده هر گونه موردی از اجرای این سند در مدارس، جلوی اجرای آن را بگیرد.
بطحائی: سند «۲۰۳۰» به هیچ وجه اجرا نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سید محمد بطحایی ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تکلیف شب دانش آموزان اظهار کرد: نگاه آموزش و پرورش به این تکلیف تغییر کرده و از تکالیف سنتی به سمت تکالیف مهارت محور رفته است و این مساله به صورت جدی در آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال تکالیف مهارت محور برای دانش آموزان هستیم که آن‌ها در حین انجام تکالیف با مسائل خانه و خانواده و اجتماع انس و الفت بیشتری پیدا کرده و خودشان حل مسائل مربوط به زندگی را تمرین کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان معوقاتی را تا حد حتی یک سال دارند که تلاش می‌کنیم با همکاری دولت و خزانه، در روزهای پایانی سال 97 بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.

بطحایی با اشاره به اسکان نوروزی در مدارس اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش همچون سال‌های گذشته در حد بضاعت خود با اختصاص اعتباراتی به استان‌ها برای تجهیز تعدادی از مدارس، زمینه اسکان فرهنگیان را مدارس مهیا کرده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم که در ایام نوروز سال 98 همچون سال‌های گذشته حدود 14 میلیون نفر شب اسکان را در مدارس داشته باشیم که اسکان نوروزی فرهنگیان از 27 اسفندماه شروع می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به هیچ وجه سند 2030 در مدارس کشور اجرا نمی‌شود و تیم متمرکزی تشکیل دادیم که این تیم در صورت مشاهده هر گونه موردی از اجرای این سند در مدارس، جلوی اجرای آن را بگیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: