کد خبر: ۸۰۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۴۰۹
یکی از اراذل و اوباش یافت آباد پس از گذشت ۱۰ روز از نزاع خیابانی توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد. این فرد ده روز قبل هنگام دستگیری با ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد درگیر شده که پس از مقاومت و تمرد از دستور پلیس با زدن ضربه چاقو به دست مامور پلیس از محل متواری می‌شود.
«یاسر کثیف» دستگیر شد

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یکی از اراذل و اوباش یافت آباد پس از گذشت ۱۰ روز از نزاع خیابانی توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

در ششمین طرح دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش شهر تهران توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت، ماموران موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت به نام یاسر کثیف شدند.

این فرد ده روز قبل هنگام دستگیری با ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد درگیر شده که پس از مقاومت و تمرد از دستور پلیس با زدن ضربه چاقو به دست مامور پلیس از محل متواری می‌شود.

متهم شب گذشته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فاتب شناسایی و در یک عملیات به همراه همدست خود دستگیر شد.

وی پس از مصرف مشروبات الکلی به سطح خیابان‌ها آمده و در محلات اقدام به ایجاد درگیری و بی نظمی با چند نفر از اوباش دیگر کرده بود.

این متهم دو فقره سابقه درگیری و ناهنجاری در محله یافت‌آباد را در پرونده خود دارد.

افسر پرونده از تحویل متهم به مقام قضایی و رسیدگی به پرونده وی خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: