کد خبر: ۸۰۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
بر اساس احکام جداگانه‌ای توسط وزیر آموزش و پرورش، «خرم» به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس، «شرفی» به عنوان مدیر پروژه یکپارچه سازی سامانه‌‌های این وزارتخانه و «رستمی» به عنوان مدیر دبیرخانه شورای هماهنگی و پشتیبانی سازمان بسیج فرهنگیان منصوب شدند.
انتصاب‌های جدید در آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «حسین رستمی» را به سمت «مشاور و مدیر دبیرخانه شورای هماهنگی و پشتیبانی سازمان بسیج فرهنگیان کشور و وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

همچنین طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مهدی شرفی به عنوان مدیر پروژه «یکپارچه‌سازی سامانه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش» منصوب شد.

در حکم شرفی آمده است: «نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی در حوزه فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش، در راستای ایجاد سامانه جامع، یکپارچه سازی بانک‌های اطلاعاتی سامانه ها، بهینه سازی فرایندهای اجرایی و تدقیق آمار، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان مدیر پروژه «یکپارچه‌سازی سامانه های وزارت آموزش‌ و پرورش » منصوب می‌شوید. شایسته است جهت اجرای بهینه این پروژه با کمک کارشناسان و مشاورین مجرب مطابق برنامه زمان‌بندی ارائه شده و رعایت صرفه و صلاح آموزش‌وپرورش هم‌راستا با سند تحول بنیادین اهتمام لازم را به عمل آورید

به این منظور تمام معاونت‌ها، مراکز و سازمان های ذی‌ربط موظفند نهایت همکاری در تمام موارد مربوط به پروژه اعم از فراهم نمودن زیرساخت سخت‌افزاری، جمع‌آوری اطلاعات، تست و کنترل سرویس ها، ورود و تبدیل اطلاعات، عقد قرارداد و سایر موضوعات مرتبط با پروژه را معمول داشته و از ایجاد و اجرای هرگونه نرم افزار موازی با پروژه مذکور خودداری نمایند».

در حکمی دیگر نیز از سوی وزیر آموزش و پرورش، «محمد خرم» به عنوان مدیر کل دفتر امور مجلس این وزارتخانه منصوب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: