کد خبر: ۸۰۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۱
محمود صادقی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ۴۰ سال فراز و فرودهایی داشتیم و موظفیم که پیش از بیان ضعف‌ها، دستاوردها را برشماریم، باید دستاوردها را ببینیم چرا که جامعه ما از نظامی استبدادی خارج و به جمهوری تبدیل شد و تقریبا اکثر کارها متکی به آرای عمومی است.
به گزارش خبرداغ ، ‌نماینده مردم تهران در مجلس ‌با اشاره به محدودیت‌های پیش و پس از انتخابات برای کاندیداها و نمایندگان مردم تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل اینکه نظامی سیاسی و دینی به شمار می‌رود و ‌با نظام سکولار متفاوت است، نظارت شورای نگهبان لازم است.

‌وی با برشمردن ابرچالش‌های پیش‌روی کشور تصریح کرد: تقریبا تمام این چالش‌ها زاییده شده از ابرچالش حوزه تدبیر و مدیریت کلان کشور است و به نوعی مادر آن‌ها محسوب می‌شود.

صادقی با تاکید بر به کار گرفتن بیانیه گام دوم رهبری توسط تشکل‌ها تصریح کرد: در این بیانیه به نبود فساد حتی به مقدار کم نیز در نظام جمهوری اسلامی تاکید شده است.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۸ کشور گفت: بودجه نفت امسال با صادرات نفت یک میلیون و ۸۰۰ الی۷۰۰ بشکه نفت تنظیم شده ‌اما این خوشبینانه‌ترین حالت ممکن است چرا که امکان دارد صادرات نفت ایران در سال آینده تا ۶۰۰ هزار بشکه نفت برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در سال جاری مجددا نرخ اقتصادی کشور منفی شد، ادامه داد: قطعا با روند موجود در سال آینده در ایجاد اشتغال با مشکل مواجه می‌شویم.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: