کد خبر: ۸۰۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۴
هافبک بازیساز پرسپولیس در بازی نخست این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان جایی در بین بازیکنان اصلی ندارد.
«شماره ۷» پرسپولیس جایی در تفکرات برانکو نداردبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ فردا سه شنبه نخستین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار می‌کند.

 

کادرفنی پرسپولیس تصمیم دارد ترکیب این تیم را با کمترین تغییر نسبت به بازی اخیر سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت آبادان به میدان بفرستد.

 

از قرار معلوم عملکرد هافبک‌های پرسپولیس در این دیدار برای برانکو ایوانکوویچ رضایت‌بخش بوده است و این مربی تصمیمی برای تغییر مجدد در خط میانی تیمش ندارد.

 

سرمربی پرسپولیس در حالی قصد دارد بشار رسن را مقابل پاختاکور به بازی بگیرد که حاضر نیست سروش رفیعی را در کنارش بگذارد.

 

تاکتیک پرسپولیس به گونه‌ای است که تنها یکی از این دو بازیکن می‌توانند در بین ۱۱ مرد اصلی باشند. اما عملکرد مطلوب هافبک عراقی سرخپوشان باعث نیمکت نشینی رفیعی شده است.

 

رفیعی با بازگشت خود در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر شماره هفت پرسپولیس را که بازیکنان بزرگی نظیر علی پروین پوشیده بودند، بر تن کرده است.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: