کد خبر: ۸۰۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۱۹
در هفته اول اسفند ماه بانک تجارت با قراردادن چهار خبر در خروجی سایت خود مورد توجه رسانه های مکتوب و دیجیتال قرار گرفت.
استقبال رسانه ها ازاخبار بانک تجارت در هفته اول اسفند ماه

 به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در هفته ای که گذشت اخبار منتشره توسط سایت بانک تجارت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. روز یکشنبه پنجم اسفند ماه خبر کسب رتبه نخست مدیریت شعب استان اردبیل این بانک در بین بانکهای دولتی و خصوصی استان در شاخص رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر بازتاب های مناسبی در رسانه ها داشت.

روز دوشنبه ششم اسفند ماه رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به مادران و زنان ایران اسلامی تبریک گفت.که این پیام  مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 روزسه شنبه هفتم اسفند ماه نیز سایت بانک تجارت با بارگذاری دو خبر قرعه کشی دوره های اول و دوم جشنواره همراه بانک تجارت برگزارشد و بانک تجارت حامی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد یکی از بانک هایی بود که در صدر اخبار بانکی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. درخبر اول که با موضوع  قرعه کشی دوره های اول و دوم جشنواره همراه بانک تجارت انتشار یافت، اسامی برندگان 20 جایزه 10میلیون ریالی و 30 بن خرید 5 میلیون ریالی برروی خروجی سایت بانک تجارت قرار گرفت و علاوه بر رسانه ها  با استقبال مشتریان بانک که از همراه بانک تجارت استفاده می کنند مواجه شد.

 خبر دوم بانک تجارت موضوع بر پایی غرفه در سی و هفتمین بازارچه خیریه نوروزی موسسه آموزشی نیکوکاری رعد بود که از سوی نیکوکاران مورد استقبال قرار گرفت.

همچنین در هفته ای که گذشت سایت های تخصصی بورس پرس، بورس تهران و خبر طلایی به تحلیل و بررسی جدا گانه از عملکرد بانک ها، مانند بانک تجارت در بورس پرداختند. در این بررسی ها بورس پرس با تیتر "مالک فرابورس فروشنده 8درصد سهام زیر مجموعه بانک تجارت شد" به تحلیل این خبر پرداخت.

در خبر دیگری که در  خروجی سایت خبر طلایی با تیتر خرید بیش از 5500میلیارد ریال اوراق بهادار قرار گرفت به بخش هایی از فعالیت های بانک تجارت در بورس، پرداخت. در خبر دیگر سایت بورس تهران نیز به بررسی قیمت سهام بانک ها از جمله بانک تجارت وسیر صعودی آن اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: