کد خبر: ۸۰۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۱
مجید درخشانی آهنگساز باسابقه از ممنوع‌الفعالیت شدنش در برخی از شهرهای ایران خبر داد.
مجید درخشانی: در برخی شهر‌ها ممنوع الکارم
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران: مجید درخشانی آهنگساز باسابقه از ممنوع‌الفعالیت شدنش در برخی از شهرهای ایران خبر داد.

مجید درخشانی، آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه موسیقی شهناز است. گروهی که در همین سال‌های گذشته با خوانندگی محمدرضا شجریان اجراهای بسیاری را روی صحنه برده است. او درباره محدودیت فعالیت در بعضی از شهرها گفت:

«از حدود دو ماه پیش درحال پیگیری برنامه تور کنسرت‌ها در ایران بودیم و قرار بود در شهرهای رامهرمز، بهبهان، همدان، اصفهان و... اجرا داشته باشیم که در مجموع هشت کنسرت را در برمی‌گرفت، اما در جریان مراحل اداری مجوزها متوجه شدیم اگرچه در برخی شهرها چون اصفهان و اهواز مجوز برگزاری کنسرت صادر شده اما در بعضی شهرها ممنوع از فعالیت هستم! در نهایت به دلیل عدم صدور مجوز در همدان، پیگیر این مسأله از سوی ارشاد شدیم و به ما اعلام کردند حراست دفتر موسیقی تهران اعلام کرده است که حق برگزاری کنسرت ندارم. البته در این مورد هیچ توضیح دیگری ندادند و حتی براین نظر بودند که من با خبر از این موضوع هستم در صورتی که من در جریان نبوده‌ام و کنجکاوم که از چرایی این قضیه اطلاع پیدا کنم.»

او افزود: «پیرو این اتفاقات همه برنامه‌ها را لغو کردیم و فقط کنسرت اصفهان(که اجرای تمامی آثارم را دربرمی گیرد) برگزار می‌شود. من یکی از تشکیل‌دهندگان ارکستر ۶۰ نفره فیلارمونیک سازهای ملی اصفهان بودم که خوشبختانه توانسته بلیت دو شب خود را به فروش برساند و ۱۰ اسفند ماه در تالار مجلل کوثر بدون حضور من روی صحنه می‌روند. حتی عکس من را از روی پوستر برداشته‌اند. ناگفته نماند در این یکی دوسالی هم که چنین بحث‌هایی اصولاً مطرح نبود، بدون هیچ گونه توضیحی مجوز اجرای کنسرتم در شهرهایی چون زنجان، شیراز و ساری صادر نشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: