کد خبر: ۸۰۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
مقام سابق وزارت دفاع آمریکا و تحلیگر مسائل سیاسی از ظریف به عنوان یک سخنران برجسته در کنفرانس مونیخ نام برد.
تحلیگر آمریکایی، ظریف را بهترین سخنران کنفرانس مونیخ دانست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «گراهام آلیسون» کارشناس علوم سیاسی و دستیار سابق وزیر دفاع آمریکا، در مصاحبه با وب سایت راشا مترز در مورد کنفرانس مونیخ به بررسی این نشست پرداخت.

وی در مورد تحلیل موفقیت سخنرانان این نشست، گفت: اگر بخواهم بگویم که کدام‌یک از سخنرانان توانست در سخنان خود بهتر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظراتش بپردازد و در دفاع از منافع کشورش موفق‌تر باشد، باید وزیر امور خارجه ایران را معرفی می‌کنم.

دستیار سابق وزیر دفاع آمریکا یادآور شد: این مقام ایرانی به جای ارائه یک سخنرانی بلند، به بحث چالشی با یک خبرنگار پرداخت و به خوبی توانست در نهایت اقتدار به سوالات حاضران جواب دهد.

وی گفت: ظریف از ارائه پاسخ‌های کوتاه استفاده کرد و فضای کنفرانس را در دست گرفت. عامل موفقیت او همین حاضرجوابی و ارائه پاسخ‌های کوتاه بود.

به نقل از راشامَتِرز، وی دومین سخنران برتر کنفرانس مونیخ را هم «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه اعلام کرد و دلیل موفقیت وی را سخنرانی کوتاه‌مدت این مقام روس دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: