کد خبر: ۸۰۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۴۸۴
قضیه پاتوسی همچنان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.
به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: پیوستن آیاندا پاتوسی در نیم فصل دوم لیگ برتر به جمع شاگردان شفر همچنان با حواشی مخصوص به خود همراه است و در جدیدترین این حواشی هواداران پرسپولیس به پیج‌های اینستاگرامی فیفا و رقیبان آسیایی استقلال سعی در غیرقانونی نشان دادن این قرارداد دارند.

آیاندا پاتوسی، بازیکن آفریقایی استقلال که پیوستنش به این تیم با حواشی خاصی همراه بود همچنان در کانون توجهات است. پس از اینکه سازمان لیگ مجوز استفاده از این بازیکنان را در رقابت‌های لیگ برتر برای استقلال صادر کرد و اتفاقاً اولین حضور او با درخشش نیز همراه بود هواداران رقیب سنتی استقلال یعنی پرسپولیس به پیج فیفا و پیج‌های اینستاگرامی رقیبان آسیایی استقلال هجوم آوردند و با انتشار کامنت‌هایی به زبان‌های مختلف قرارداد این بازیکن با استقلال را غیرقانونی جلوه دادند.

هجوم پرسپولیسی‌ها به پیج فیفا و رقیبان استقلال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
مرام لنگی جماعت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: