کد خبر: ۸۰۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۹۳
خبرنگار پرس.تی.وی با بیان اینکه FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت که من نسبت به این اقدام اعتراض کردم، گفت: همچنین در ابتدا من را از داشتن حجاب منع کردند.
مرضیه هاشمی: FBI از من آزمایش DNA گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: مرضیه هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه برادرم در لوئیزیانای آمریکا زندگی می کند، اظهار داشت: پس از پایان ساخت یک فیلم مستند، بلیت هواپیمایی تهیه کردم تا به شهر دیگری در این ایالت بروم و پسر کوچکترم نیز در فرودگاه حضور داشت، به ما گفتند زودتر سوار هواپیما شوید و بر همین اساس به سمت هواپیما در حرکت بودیم که توسط FBI دستگیر شدم.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری من را با هواپیما و پرواز اختصاصی به واشنگتن بردند، افزود: مدام تاکید می کردند که از این دستگیری به کسی خبر ندهیم و پس از اصرار فراوان برای ارتباط با خانواده‌ام، راضی به تماس شدند اما تاکید می کردند که فقط بگوییم پرواز را از دست دادیم و از بازگو کردن موارد دیگر خودداری کنم.

با اعتراض رسانه ها روسری‌ام را پس دادند

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه همه مطالب و حقیقت بالاخره به خانواده منتقل شد، ابراز داشت: FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت که من نسبت به این اقدامات اعتراض کردم، همچنین مرا از داشتن حجاب منع کردند تا اینکه سر و صدا در رسانه ها زیاد شد که پس این واقعه مجددا روسری به من دادند.

وی با بیان اینکه رفتار آنها با کسی که متهم نبود، واقعا عجیب بود، گفت: در انتقال به دادگاه نیز مرا دست‌بند و پابند و زنجیر بین دست و پا زده بودند و با این وضعیت از پله های دادگاه پایین و بالا می رفتیم.

در دادگاه سوالات سیاسی از من پرسیدند

هاشمی با بیان اینکه بالاخره متوجه شدم موضوع دستگیری من به خاطر حضورم در ایران و کار در شبکه پرس تی وی است، افزود: از من در دادگاه سوالاتی می پرسیدند که کاملا سیاسی بود و من به آنها می گفتم که اصلا این سوالات ربطی به من ندارد و دلیل پرسیدن این سوالات را نیز نمی دانستم.

وی با بیان اینکه از من سوال می کردم چقدر در پرس تی وی آزاد هستم، ابراز داشت: از من می پرسیدند که آیا تا آن اندازه آزاد هستید که برنامه ای برای حمایت از اسرائیل در پرس تی وی بسازید که من گفتم چنین اختیاراتی ندارم و همچنین درباره منافقین نیز سوالاتی از من پرسیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: