کد خبر: ۸۰۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۶۶۸
فلفل از ادویه هایی است که از سوی برخی از افراد به شدت محبوب است و از سوی برخی دیگر اساسا جذاب به نظر نمی رسد. اما یکی از مواردی که در مورد این ادویه مطرح می شود موضوع ضد سرطان بودن فلفل است که باعث می شود اشتیاق افراد برای مصرف این ادویه را افزایش دهد.
آیا فلفل واقعا ضد سرطان است؟فلفل از ادویه هایی است که از سوی برخی از افراد به شدت محبوب است و از سوی برخی دیگر اساسا جذاب به نظر نمی رسد. اما یکی از مواردی که در مورد این ادویه مطرح می شود موضوع ضد سرطان بودن فلفل است که باعث می شود اشتیاق افراد برای مصرف این ادویه را افزایش دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، این موضوع که آیا فلفل واقعا ضد سرطان است یا خیر تا مدت ها به بحث اصلی بسیاری از افراد تبدیل شده بود. درواقع برای عده زیادی از افراد این بحث با جدیت دنبال می شود که آیا می توان به ضد سرطان بودن فلفل امیدوار بود؟

از حدود یک دهه پیش تا کنون بسیاری از پژوهشگران معتقدند که فلفل با کمک کاسپایسین خود می تواند بر سلولهای سرطانی غلبه کرده و این سلولها را شکست دهد.

طی سال های اخیر پژوهشگران متوجه شدند که این مولکولهای ضد سرطانی به سطح سلول‌ها متصل می‌شود و غشایی که سلولها را احاطه کرده و از آن محافظت می‌کند، تحت تاثیر قرار می دهند. به طور کلی فلفل به عنوان یک داروی عالی برای لاغری هم استفاده می شود چرا که فلفل می تواند سوخت و ساز بدن را به شدت بهبود بخشیده و به افراد کمک کند سلامت خود را به شکلی ویژه احیا کنند.

آیا فلفل واقعا ضد سرطان است؟

البته اگر قصد دارید فلفل را به عنوان یک داروی شفا بخش به رژیم غذایی خود اضافه کنید بهتر است، به وضعیت معده و روده خود دقت کنید.

برخی افراد نسبت به فلفل حساسیت دارند و برخی دیگر نیز با مصرف فلفل دچار معده درد می شوند. بنابراین سعی کنید از فلفل به اندازه نرمال استفاده کنید و خود را درگیر مشکلات هاضمه نکنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: