کد خبر: ۸۰۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۸۸
راشاتودی از احتمال واردات خودرو توسط ایران از شرکت آوتوواز(لادا) بزرگترین خودروسازی کشور روسیه خبر داد.
مذاکرات تهران و مسکو برای واردات خودرو از روسیه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،شرکت آوتوواز (لادا)، بزرگترین شرکت خودروسازی روسیه، مذاکراتی را در خصوص انتقال خودرو به ایران انجام داده است.

«ویکتور کلادوف»، مدیر همکاری بین‌المللی و سیاست منطقه‌ای این کشور اعلام کرد: شرکت آوتوواز برای عرضه خورو  به  ایران مذاکره می کند.

وی گفت: آوتوواز به مصر اتومبیل صادر می‌کند، فناوری تولید و مونتاژ در این کشور وجود دارد، مذاکرات به صورت جدی  با کشورهای دیگری، مانند ایران، در حال انجام است. همچنین در زمینه تحویل و مونتاژ خودروهای آوتوواز مذاکراتی صورت گرفته‌است.

صادرات لادا در سال ۲۰۱۸ به ۵۷ درصد و به ۳۸.۰۵ هزار خودرو افزایش یافت. در سال ۲۰۱۸، خودروهای لادا در ترکیه، تونس، شیلی و کوبا به فروش رسیدند.

به نقل از راشاتودی، این شرکت بزرگترین تولیدکننده خودرو در روسیه و اروپای شرقی محسوب می‌شود. لادا حدود یک میلیون خودرو در سال تولید می‌کند. این شرکت روسی به آلمان، ایران، سوریه، مصر و مجارستان خودرو صادر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: