کد خبر: ۸۰۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۳۶
جشن تولد کریم باقری فرصتی برای تکرار شیطنت های بازیکنان پرسپولیس و شوخی آنها با مربی خود بود.
به گزارش خبرداغ ، کریم باقری که بی شک یکی از اسطوره های فوتبال ایران به شمار می رود، امروز شمع تولد 45 سالگی را در باشگاه پرسپولیس و در حضور بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی تیم فوت کرد.


او که یکی از بازیکنان کلیدی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 1998 فرانسه بود و گل اول را مقابل استرالیا در بازی حماسی هشت آذر ثبت کرد، از سال 2015 برای دومین مرتبه و با شروع کار برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس، همکاری اش را با پرسپولیس به عنوان مربی آغاز کرد.


البته دوره اول همکاری باقری هم به دو سال قبل و سال 2013 بازمی گردد، که او همکاری کوتاه مدتی با علی دایی سرمربی وقت سرخپوشان داشت.


مهم ترین نکته ای که در مورد باقری می توان گفت، شم بالای گلزنی او در زمان بازیگری بود و وقتی این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم او بخشی از دوران حرفه ای خود را در دفاع وسط و دفاع چپ بازی کرد.


ثبت 50 گل در 87 بازی ملی به وضوح نشان از قدرت بالای گلزنی کریم باقری دارد که به خصوص در جدال های هوایی تبحر بالایی داشت و وقتی شوتی روی پای راستش جفت و جور می شد، عملا مهارش غیرممکن به نظر می رسید و به همین دلیل هم هست که برانکو در مورد او گفته :« آرزو داشتم کریم باقری 10 سال جوان تر بود و برای پرسپولیس بازی می کرد.»


باقری حالا چند سالی می شود بدون حاشیه و بدون اینکه دوست داشته باشد در مرکز توجهات باشد، در کنار پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ وظایف خود را دنبال می کند و یکی از ارکان موفقیت تیمی بوده که دو بار به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیده و در حال تلاش برای ثبت سومین قهرمانی پیاپی خود است.  


 گذشته از این ها باید به محبوبیت شماره 6 فراموش نشدنی فوتبال ایران هم اشاره کنیم که اینگونه جشن تولدش را به محلی برای آشوب و شیطنت بازیکنان سرخپوش تبدیل کرده است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: