کد خبر: ۸۰۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۵۴۵
برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سبب بالا رفتن رضایت جنسی طرفین می شود و لذت جنسی را که یک لذت مفرح و تاثیرگذار است ، را در پی دارد . یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که مدت زمان آن کوتاه و در حد رفع نیاز نباشد.
مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد؟/ تاثیر فعالیت جسمانی در رابطه جنسی/ رابطه جنسی و زناشویی کوتاه بهتر است یا طولانیرابطه جنسی از روابط بسیار مهم در روابط زوج ها محسوب می شود اما اینکه یک رابطه جنسی موفق باید چقدر طول بکشد را در ادامه این مطلب ملاحضه می نمایید.

به گزاش خبرداغ به نقل از شفاآنلاین،رابطه جنسی یکی از مهم ترین روابط بین زوجین است که از لحاظ سلامت جسم و روح می تواند نقش بسیار مهمی برای آنان داشته باشد. در ذهن بسیاری از ما این سوال به وجود می آید که رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد و چند دقیقه به طول بیانجامد؟ با این بخش از سلامت جنسی همراه شوید تا بدانید مدت زمان ایده آل رابطه جنسی چقدر است.

مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد؟

برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سبب بالا رفتن رضایت جنسی طرفین می شود و لذت جنسی را که یک لذت مفرح و تاثیرگذار است ، را در پی دارد . یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که مدت زمان آن کوتاه و در حد رفع نیاز نباشد.

قبل از انجام یک رابطه جنسی باید به نیازهای طرفین توجه شود و آمیزش جنسی بعد از نوازش ها و تحریکات اولیه صورت گیرد . نوازش و تحریکات اولیه سبب ازدیاد میل جنسی زوجین و طولانی شدن رابطه جنسی آن ها می شود . در برخی از مواقع که زوجین حوصله چندانی برای برقراری ارتباط جنسی طولانی مدت ندارند ، نوازش های قبل از آمیزش موجب ایجاد میل و حوصله آن ها می شود و رضایت جنسی آن ها را بالا میبرد.

اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببریم باید بدانید این مدت زمان در بسیاری از زوجین متفاوت است و برخی از آنان رابطه جنسی کوتاه مدت و برخی رابطه جنسی طولانی را مناسب می دانند اما مدت زمان آمیزش ایده آل نباید کوتاه باشد و بهتر است بین 20 تا 30 دقیقه باشد تا لذت جنسی را بالابرد و موجب رضایت زوجین شود.

چگونه رابطه جنسی و زناشویی را طولانی کنیم؟

همانطور که می دانید رابطه جنسی موفق در بین زوج ها سبب افزایش مهر و محبت در بین آنان می شود . پس هر چه رابطه جنسی بهتر باشد رضایت جنسی مرد و زن از یکدیگر بیشتر می شود و محبت و عشق مهمان خانه های آنان می گردد.

برای اینکه یک رابطه جنسی خوب برقرار کنیم ابتدا باید شرایط لازم را برای این کار داشته باشیم . این شرایط شامل فرصت و محل مناسب است . یعنی اینکه رابطه جنسی در محلی برقرار شود که زوجین در آن مضطرب نباشند تا رابطه شان نصفه و نیمه به پایان برسد و اینکه در یک زمان مناسب رابطه جنسی انجام گیرد مثلا در زمانی که کودکان به طور کامل در خواب هستند.

شرط دیگر یک رابطه جنسی ایده آل که سبب لذت جنسی می شود کوتاه نبودن مدت زمان آن است ، برای برقراری رابطه جنسی طولانی مدت لازم است ابتدا به خواسته های همسر توجه کرد و زمان تحریک و نوازش های قبل از رابطه را بالا برد . بالابردن مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش و حوصله کردن برای انجام این کار شما را از لذت های جنسی لبریز می سازد و به بهترین شکل ارضا می کند که این ارضای کامل موجب سلامت جسم و روح می گردد.

رابطه جنسی و زناشویی کوتاه بهتر است یا طولانی
برای برقراری رابطه جنسی با همسر بی حوصله تان ابتدا طوری وانمود کنید که می خواهید کمی با او شوخی داشته باشید ، در این صورت همسرتان مخالفت نخواهد کرد و شما می توانید مدت زمان بیشتری را به تحریک او اختصاص دهید.

افزایش مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش جنسی موجب می شود رابطه بهتری شکل گیرد بنابراین بهتر است برای رسیدن به لذت و رضایت جنسی سریع وارد رابطه نشوید و قبل از آن با یکدیگر به معاشقه بپردازید و اگر مرد هستید حوصله کنید و از دیر ارضا شدن همسرتان خسته نشوید.

هنگامی که برای یک رابطه وقت و زمان کافی بگذارید و به معاشقه قبل از آمیزش بپردازید به بهترین شکل ممکن ارضا خواهید شد . برای معاشقه قبل از رابطه جنسی لازم است زن وشوهر با یکدیگر به بازی های مهیجی بپردازند و قسمت های مختلف بدن را لمس کنند و ارتباط دهانی و... داشته باشند ، بدین صورت زمان معاشقه را طولانی تر خواهند کرد اما لازم است بدانید که همه این کارها را قبل از ارضا شدن انجام دهید زیرا اگر یکی از زوجین ارضا شوند ، دیگر انجام معاشقه برای او کار ناراحت کننده ای است.

از دیگر مزیت های طولانی شدن رابطه جنسی و انجام معاشقه قبل از آن این است که ارضا زوجین به طول می انجامد و با مدیریت زمان مشکل زودانزالی و زود ارضائی آنان برطرف می گردد، بنابراین اگر این مشکل را دارید ، بهتر است قبل از رابطه جنسی حوصله داشته باشید.

فراموش نکنید می توانید با یک رابطه جنسی حلال و مفصل با همسرتان در مسیر سلامت روح وجسم خود و ایجاد الفت و صمیمیت در زندگیتان قدم بردارید.

 

تاثیر تعداد دفعات معاشقه بر زنان

زنان هر چقدر تعداد معاشقه کمتری داشته باشد، میل و لذت جنسی او کمتر شده و مشکل تر ارضاء می شود برعکس هرچه زنان از لحاظ جنسی بیشتر فعال باشند، علاقه آنها به معاشقه بیشتر خواهد بود.تعداد دفعات آمیزش روی تنظیم عادت ماهانه خانم ها نیز موثر است که علت این امر افزایش سطح هورمون استروژن در بدن زنان فعال از نظر جنسی می باشد. لازم است بدانید خودارضاییچنین تاثیری ندارد. زنانی که فعالیت جنسی بیشتری دارند کمتر دچار مشکل ناباروری خواهند شد و سلامت عمومی بدن آنان نیز بهتر خواهد بود.

 

تاثیر فعالیت جسمانی در رابطه جنسی

25 دقیقه دوچرخه سواری ، گردش خون در ناحیه های تناسلی افزایش می یابد و همین امر سبب بهبود آمیزش و مدت زمان آن و سبب بهبود روابط جنسی همسران نیز خواهد شد همچنین بدن افراد هنگام انجام ورزش به میزان قابل توجهی تستوسترون ترشح میکندو به همین علت میل طبیعی افراد به ادامه دادن رابطه بیشتر خواهد شد.نمناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: