کد خبر: ۸۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۵۵۴
تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات نفس گیر پنالتی و در روزی که بازیکنان دو تیم پراشتباه بودند، موفق به صعود و رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی شد.
تصویری جالب و دیده نشده از لحظه ضربات پنالتی بازی پرسپولیس - پدیدهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تساوی دو تیم پرسپولیس و پدیده در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم سبب شد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز میدان باشد.


پنالتی اول تیم پرسپولیس را بشار رسن با فاصله ای زیاد به بالای دروازه زد و پنالتی اول پدیده را برزای بازیکن سابق استقلال وارد دروازه بیرانوند کرد، تا نوراللهی با استرس خاصی برای زدن پنالتی دوم سرخپوشان پشت ضربه بایستد؛ ضربه ای که اگر گل نمی شد، می توانست برنده این مسابقه را تغییر دهد ولی او به خوبی از ماموریتی که برعهده اش گذاشته شده بود، برآمد تا با از دست رفتن پنالتی دوم توسط شاگردان یحیی گل محمدی، بازی بار دیگر مانند آنچه در جریان بازی اتفاق افتاد، به تساوی کشیده شود.


سرانجام تیم فوتبال پرسپولیس که در دو تجربه آخر برابر صنعت نفت آبادان و قشقایی شیراز در ضربات پنالتی مغلوب شده بود، برنده ضربات نفس گیر پنالتی شد؛ ضرباتی که نوراللهی هافبک پرسپولیس تاب مشاهده آنها را نداشت و پشت به تصویر بود که علیپور با ضربه ای چیپ، گل پیروزی بخش را وارد دروازه فراهانی کرد تا حالا و با نتیجه ای که ثبت شد، در انتظار یک دیدار حساس دیگر میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان اینبار در نیمه نهایی جام حذفی باشیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: