کد خبر: ۸۰۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۳
مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: کارت بازی پاتوسی برای حضور در ترکیب استقلال امروز صادر می‌شود و حضور این بازیکن طبق استعلام فیفا بلامانع است.
خبری ویژه برای استقلالی‌ها؛ ITC پاتوسی رسیدبه گزارش خبرداغ،  امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: ما در خواست آی تی سی را در موعد مقرر به فیفا ارسال کردیم و استعلام فیفا در مورد این بازیکن صادر شده است و بازی وی در استقلال بلامانع است.

 

او ادامه داد: درخواست صدور آی تی سی آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی استقلال در زمان مجاز به فیفا ارسال شده است و امروز این بازیکن می تواند با دریافت کارت بازی در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

 

فتحی همچنین درباره نقد شدن حواله های بازیکنان استقلال که به تاریخ امروز خواهد بود گفت: انشاالله حواله های بازیکنان نقد می شود و مشکلی وجود ندارد.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: