کد خبر: ۸۰۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۸
وزیر اطلاعات تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم تا آخرین نفرات عقبه مسببان حادثه اخیر تروریستی زاهدان را شناسایی خواهیم کرد.
وزیر اطلاعات: مسببان حادثه تروریستی زاهدان شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان که در ستاد فرماندهی نیرو زمینی سپاه برگزار شد، با تسلیت این حادثه تروریستی به محضر رهبر انقلاب و خانواده شهدا گفت: وزارت اطلاعات در جهت جلوگیری از تکرار این حوادث با همراهی و همدلی سایر دستگاه‌ها اعم از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تلاش خواهد کرد و برای پاسخ مقتضی به این جنایت هم برنامه‌‌ریزی کرده‌‌ایم.

وی افزود: از همین الان عقبه آنها شناسایی شد و اطلاعات لازم را در اختیار سپاه قرار دادیم و عزیزان سپاه چند نفر از اینها را دستگیر کرده‌‌اند و تا آخرین نفرات عقبه اینها را شناسایی خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: