کد خبر: ۸۰۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۸۲۷
پیشکسوت پرسپولیس پیام تحقیرآمیزی برای بازیکن پدیده مشهد در صفحه شخصی اش به نمایش گذاشت که از سوی این بازیکن با جواب سنگینی روبرو شد!
به گزارش خبرداغ، سرخپوشان پایتخت در مرحلۀ یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور  به سختی توانستند مقابل پدیده در استادیوم آزادی به پیروزی برسند و راهی مرحلۀ نیمه‌نهایی شوند. این بازی با حواشی فراوان و صحنه های جنجالی زیادی روبرو بود. 

 

 بهنام برزای بعد از زدن پنالتی به پرسپولیس حرکتی جنجالی انجام داد که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را در بر داشت اما فرهاد مجیدی، مربی استقلال ساعاتی بعد از این حرکت حمایت کرد.

 

از سوی دیگر پیشکسوت پرسپولیس پیام تحقیرآمیزی برای بازیکن پدیده مشهد در صفحه شخصی اش به نمایش گذاشت.

 

 

این پیام مهرداد میناوند باعث شد که این استقلالی سابق نیز ساکت نمانده و در صفحه شخصی اش در صدد جواب به پیشکسوت پرسپولیس بر آید. وی در پاسخ به صحبت‌های تمسخرآمیز میناوند، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

 

در بین چهار پنالتی که پدیده زد، تنها بهنام برزای بود که توانست پنالتی اش را گل کند بعد از اتمام این دیدار اعلام کرد قصد ناراحت کردن کسی را نداشته است و از این بابت از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. اما مهاجم پدیده نسبت به صحبت‌های میناوند واکنش تندی را بروز داد و با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش میناوند را آدمی بدون شخصیت خواند.

 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: