کد خبر: ۸۰۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۵۱۳
حرکت ارزشمند وریا غفوری مدافع ملی‌پوش استقلال با حمایت همه جانبۀ ستاره های فوتبال کشورمان مواجه شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیسی ها که مدتی است به دلیل مصدوم بودن از میادین دور مانده است در صفحه شخصی خود حرکتی جنجالی انجام داد او که همواره سعی نسبت به اتفاقات غیر فوتبالی در دنیای مجازی از خود واکنش نشان ده است این بار نیز با نمایش تصویری در صفحه شخصی خود از حرکت وریا غفوری مدافع جنجالی استقلالی ها حمایت کرد. 

 حمایت یک پچندی پیش وریا غفوری ستاره آبی های پایتخت با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود به وضعیت معیشت مردم انتقاد و اعتراض کرده و از دکتر ظریف خواسته به مردم وانمود نکند که تحت فشار است این مردم هستند که با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. او صریحا برای آقای ظریف نوشته بود: «آقای ظریف اینو بدونید که این شما نیستید که تحت فشارید در واقع این مردم معمولی هستند که تحت فشارند.»رسپولیسی دو آتیشه از حرکت جنجالی وریا غفوری + عکس


 

 

بعد از این استوری جنجالی وریا غفوری حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیسی ها نیز با انتشار پیامی از وریا غفوری حمایت کرد.

 

 

گفتنی است این حرکت ارزشمند وریا غفوری مدافع ملی‌پوش استقلال با حمایت همه جانبۀ ستاره های فوتبال کشورمان مواجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: