کد خبر: ۸۰۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۳
در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: «با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز فردا (۳۰ بهمن ماه) به سبب بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، لغزندگی جاده‌ها، مه آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد.
اخطاریه هواشناسی درباره مه آلودگی برخی جاده‌ها

سازمان هواشناسی با صدور اخظاریه‌ای نسبت به لغزندگی و مه‌آلودگی جاده‌های مناطق کوهستانی 9 استان هشدار داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: «با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز فردا (۳۰ بهمن ماه) به سبب بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، لغزندگی جاده‌ها، مه آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد.

از این رو توصیه می‌شود تمهیدات لازم از سوی سازمان‌های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: