کد خبر: ۸۰۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۵
فال روزانه دوشنبه 29 بهمن 1397
متولد فروردین : احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

متولد اردیبهشت : شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

متولد خرداد : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

متولد تیر : شما امروز نسبت به روزهای دیگر کمتر استوار و محکم هستید،‌ سیاره قدیمی شما، ژوپیتر با اورانوس ظالم دراولین خانه از شخصیت شما دیدار می‌کند. اما طبیعت سرکش شما ممکن است تنها ظاهری باشد،‌ به خاطر اینکه می‌دانید که باید قوانین و ضوابط کیوان را تصدیق کرده و از آن فرمانبرداری کنید. با این وجود، اکنون باید مراقب باشید؛‌ اگر شما فراتر از شایستگی خود گام بردارید،‌ موقعیتی پیش خواهد آمد که باید بسرعت جبران کنید.

متولد مرداد : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید كه از آن سفر بازگردید. لذتی كه شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به كوتاهی یك لحظه باشد به ظاهر پاداشی كافی به نظر می‌رسد.

متولد شهریور : شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

متولد مهر : سطح اشتیاق شما امروز بسیار بالا است، اما فهمیدن اینکه با آروزهای خلاف عرفتان چه کار باید بکنید، کار سختی است. انکار کردن نیازهایتان باعث نمی شود که از دستشان خلاص بشوید. اما اگر رک و بی پرده صحبت کنید می توانید یک رابطه خویشاوندی مستحکم را خراب کنید. اکنون برای شما زمان مناسبی است که بدون تعلق خاطر داشتن به اتفاقاتی که در آینده اتفاق خواهد افتاد، از ستعدادهایتان استفاده کنید.

متولد آبان : ممکن است امروز به دلیل تجمع تعداد زیادی از سیاره‌هایی در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید. ولی دیگران از این تجمع نجومی‌بیشترین استفاده را می‌کنند و اوقات بهتری دارند. اما شما با صدای سرکش درونی خود که به شما یادآوری می‌کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می‌دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که این روزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از اینکه حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

متولد آذر
: در حالیكه امروز را به شكل انسانی آرام شروع كرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی كه ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیكه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید كه به زودی به معنویات نزدیكتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نكنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید كه برنامه هایتان را اجرا كنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این كار را انجام دهید.

متولد دی
: شما در عین حال كه در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یك راهنمای شجاع را بازی می‌كنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان كاری كه به نفع همه باشد كافی نیست، چراكه برای اینكه بتوانید برای انجام دادن كارهایی كه دوستشان دارید دواطلب شوید به پول هم نیاز دارید. فقط نباید كارهایتان را به گردن دیگران بیندازید. وقتی شما كنترل خود را از دست می‌دهید آنها كاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌كنند. كمتر به ظاهر خود توجه كنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از كمك افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده كنید.

متولد بهمن
: احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی‌های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

متولد اسفند
: افکار شما همیشه سیری صعودی دارند به همین دلیل باعث موفقیت‌هایی هستند که تا کنون کسب کرده اید زیرا هیچ گاه افکارتان سیری نزولی نداشته اند. شما هیچ گاه در یک مسیر متوقف نمی‌شوید همین دلیل باعث شده است که شما در برابر مشکلاتی که بر سر راه تان به وجود می‌آیند سر درگم نشوید. شما اکثر مواقع تصمیماتی را که می‌گیرید با درایت بالایتان انجام می‌شود و با تمام انرژی برای انجام کاری وارد آن مسیر می‌شوید، انرژی تان را بیهوده هدر نمی‌دهید، اما به تازگی کمی‌احساس ناراحتی می‌کنید بهتر است این احساس را از خود دور کنید زیرا مانع از پیشرفت‌های شما می‌شود.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: