کد خبر: ۸۰۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۶۴
پرسپولیس با تمام قدرت به مصاف پدیده خواهد رفت.
به گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس فردا یکی از سخت‌ترین آزمون‌های خود در فوتبال ایران را پیش رو دارد.

سرخ‌پوشان از زمان حضور برانکو هرگز نتوانسته‌اند به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کنند و همین موضوع حساسیت دیدار فردا را چند برابر کرده است.

برانکو برای برگزاری بازی تکراری با پدیده گزینه‌های متعددی برای چیدمان ترکیب خود دارد. علیرضا بیرانوند گلر اول سرخ‌پوشان فردا وظیفه حفاظت از قفس توری سرخ‌ها را برعهده دارد و برانکو روی درخشش او حساب ویژه‌ای باز کرده‌است. این دروزاه‌بان حتی در طول هفته تمرینات مخصوصی هم برای مهار ضربات پنالتی انجام داده تا درصورت نیاز تیمش را یک تنه به مرحله بعد بفرستد.

 


خط دفاعی قرمز‌پوشان هم همان نفراتی هستند که در دیدار با استقلال خوزستان به زمین فرستاده شده‌اند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و شایان مصلح چهار مدافع پرسپولیس مقابل پدیده  را تشکیل می‌دهند.

خط میانی پرسپولیس اما دچار تغییرات فراوانی خواهد شد، کمال کامیابی‌نیا آخرین ضلع لوزی فردای پرسپولیس است.با توجه به تمرینات چند روز اخیر به احتمال زیاد سروش رفیعی در دیدار فردا به ترکیب اصلی باز می‌گردد و بشار نیمکت‌نشین می‌شود. سیامک نعمتی و احمد نوراللهی هم دو بال کناری پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

علکرد ضعیف بودیمیر، برنکو را به این فکر انداخته تا دوباره از زوج ترابی و علیپور در نوک خط حمله استفاده کند.

 

برگ برنده پرسپولیس در بازی فردا را باید نیمکت قدرتمند این تیم بدانیم، بشار، سعید کریمی، بودیمیر ، امید عالیشاه و مهدی شریفی بازیکنانی هستند که می‌توانند در دقایقی مختلف بازی به عصای دست برانکو تبدیل شوند.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: