کد خبر: ۸۰۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۳
بانک ملی ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری اینترنتی خود برای سازمان های بزرگ و هلدینگ ها، از سامانه بام سازمانی رونمایی کرد.
بام سازمانی بانک ملی ایران رونمایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به اهمیت ارایه خدمات و سرویس های خاص نرم افزاری به مشتریان و سازمان های بزرگ که عموما به صورت چند شرکتی و هلدینگ اداره می شوند، بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مختلف و بانک ایجاد شد و لینک آن بر روی سایت اصلی بانک به آدرس www.bmi.ir نیز قرار گرفته است.
بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب های سازمان، گزارش صورت حساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش های تحلیلی و مقایسه ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.
همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست های بانکی، تعریف فرآیندهای تایید، گزارش گیری از تراکنش ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویس های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر و امکان ارتباط با سامانه های داخلی سازمان ها از دیگر قابلیت های بام سازمانی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: