کد خبر: ۸۰۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۰
هافبک استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم صحبت کرد.
طغیان چشمی در تمرین استقلال: آقای مدیرعامل، نمی‌توانی کار کنی برو!به گزارش خبرداغ ، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات در تمرین ما خیلی زیاد است. قبل از بازی با سپیدرود چند جلسه در چمن مصنوعی الغدیر تمرین کردیم و بعد از آن چند جلسه در زمین شماره 3 در گِل تمرین کردیم و یک صبح و بعد از ظهر تمرین‌مان به خاطر بارندگی تعطیل شد. مشکل خیلی زیاد است و اگر بخواهیم بگوییم هر بازیکن یک ساعت هم صحبت کند باز هم کم است.

 

وی افزود: مشکل نبود زمین تمرین، مشکل پول و امکانات و... حدود 50 روز بازی‌ها تعطیل بود و کسی به فکر رفع مشکلات نبود و نه دنبال پول رفتند و نه دنبال زمین تمرین. حتما باید یک اتفاق بدی بیافتد و یک اعتصاب صورت بگیرد تا به فکر رفع مشکل بیافتند. ما یک سال در زمین نوبنیاد که امکانات خوبی داشت و رختکن داشت تمرین کردیم ولی بعد از آن در زمین‌های مختلف حضور داشتیم و در کانکس و در سرما لباس‌های‌مان را عوض کردیم.

 

هافبک استقلال در ادامه گفت: ما استقلال تهران هستیم و تیم بزرگی هستیم ولی شأن و شخصیت باشگاه حفظ نمی‌شود. 3-4 تیم هستند که در حال پیشرفت هستند و روز به روز شرایطشان بهتر می‌شود ولی در استقلال اتفاقاتی میافتد که شخصیت باشگاه را زیر سوال می‌برد. این مشکلات نباید برای تیمی مثل استقلال وجود داشته باشد. به هفته بیستم رسیدیم و لیگ تمام شد ولی هنوز درگیر مسائل اولیه هستیم.

 

چشمی در انتقاد از مسئولان باشگاه عنوان کرد: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. من خودم اگر 5 بازی ببینم برای استقلال بد بازی می‌کنم می‌گذارم می‌روم تا خاطرات خوشی که در این تیم دارم را از بین نبرم. اگر مسئولی در باشگاه است که نمی‌تواند کار کند یا بیاید مشکلات را به مردم بگوید و متوجه شوند اشکال کار کجاست یا برود و مسئولیت را واگذار کند. اینطور که نمی‌شود.

 

وی افزود: ماساژور باشگاه کلا قراردادش 30 میلیون تومان است و 10 درصدش که می‌شود 3 میلیون را 5 ماه پیش گرفته و دیگر پولی نگرفته است. خب این چطور زندگی کند؟ این 3 میلیون تومان خرج چند وقتش می‌شود؟ واقعاً آدم می‌ماند چه چیزی بگوید.

 

چشمی ادامه داد: ما این مشکلات را در صحبت با همه مسئولان باشگاه مطرح کردیم و گفتند درست می‌شود. 3 بازیکن ما را امروز یا دیروز بود که گفتند از هتل قرار است بیرونشان کنند و جایی برای ماندن ندراند. به خدا این‌ها زشت است و برای تیمی مثل استقلال درد است. آدم حرفش را به چه کسی بگوید؟

 

وی در اعتراض به مدیریت باشگاه گفت: همش می‌گویند در حال تلاش کردن هستیم. تلاش کردید زمین تمرین بگیرید چه شد؟ تلاش کردید پول بیاورید نتیجه‌اش کو؟ تلاش بدون نتیجه چه فایده دارد؟ من هم بروم در زمین تلاش کنم ولی خوب بازی نکنم چه فایده دارد؟ اگر واقعاً نمی‌گذارند کار کنید و مدیرعامل باشگاه هم دستش بسته است بیاید مصاحبه کند و بگوید فلان شخص و فلان ارگان اجازه کار به ما نمی‌دهد. اگر نمی‌خواهی مصاحبه کنی مسئولیتت را واگذار کن. من نمی‌گویم اگر نفر تغییر کند و شخص جدید بیاید همه چیز گل و بلبل می‌شود ولی حداقل یک اتفاقی افتاده است.

 

هافبک استقلال ادامه داد: چند بازیکن جوان ما تا الان 20 درصد گرفته‌اند که اصلاً مبلغی نمی‌شود. 10 عضو کادر پزشکی در تیم حضور دارند که کل طلبشان روی هم 50 میلیون هم نمی‌شود. یعنی باشگاه 50 میلیون نمی‌تواند جور کند به این‌ها بدهد؟ شب عیدشان را چطور سر کنند؟ شاید 10 بازیکن در تیم پول داشته باشند و مشکل شب عید نداشته باشند ولی بقیه چه؟ الان هم می‌گویند اسپانسر اینطور شد آنطور شد و بعد از عید بیایید. عیدشان را چطور سر کنند؟ کادر ایرانی ما پول نگرفتند. آدم اینها را به چه کسی بگوید؟ آدم باید برای برخی از این اتفاقات گریه کند.

 

چشمی در مورد اینکه چرا زودتر و در تعطیلات نیم فصل این حرف‌ها را مطرح نکرد گفت: ما پیش از این صحبتی کردیم که همه جا گفتند به خاطر 20 درصد جریمه ناراحت شدیم و اعتراض می‌کنیم ولی اصلاً به جریمه ربطی نداشت. ما اگر در آن مقطع حرفی نزدیم می‌خواستیم مشکلات درون خانوادگی به بیرون درز نکند و حل شود ولی وقتی اتفاقی نمی‌افتد مجبوریم رسانه‌ای کنیم تا همه بدانند چه مشکلاتی داریم. ما قبل از بازی با تراکتورسازی 3 جلسه نباید تمرین کنم؟ مگر می‌شود چنین چیزی؟ در لیگ دو هم تیمی وجود ندارد که زمین تمرین نداشته باشد. یک روز نیم ساعت پشت در پژوهشگاه می‌مانیم تا راه‌مان بدهند. یک روز در کانکس لباس عوض می‌کنیم، یک روز هتل نداریم، یک روز نمی‌توانیم ریکاوری کنیم. مگر می‌شود این اتفاقات برای استقلال بیافتد؟

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: