کد خبر: ۸۰۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۷
یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس مجلس گفت: درباره حوادث اخیر با چه کسی برخورد کرده‌اند، در اهواز بعد از عاشورا آن حادثه رخ داد، در این راستا باید کسی پاسخگو شود همه گردن هم می‌اندازند.
کامران: درباره حوادث اخیر با چه کسی برخورد شد؟/ لاریجانی: این مسائل در شورای عالی امنیت ملی پیگیری می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن کامران در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: درباره حوادث اخیر با چه کسی برخورد کرده‌اند، در اهواز بعد از عاشورا آن حادثه رخ داد، در این راستا باید کسی پاسخگو شود همه گردن هم می‌اندازند.

وی خطاب به رییس مجلس گفت: موضع‌تان را مشخص کنید، شما عضو شورایعالی امنیت ملی هستید، در اصفهان این اتفاقات افتاد و کسی هم اعتراضی نکرد شورای عالی امنیت ملی چرا این موضوع را بررسی نکرد.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوعات را در شورای عالی امنیت ملی پیگیری می‌کنیم و بحث‌هایی در این مورد انجام شده و با متخلفان این حادثه برخورد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: