کد خبر: ۸۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۳۱۹
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس شرایط باشگاه را درک می‌کنند و به همین دلیل مطمئنم اعتصاب جایی در پرسپولیس ندارد.
خلیلی را خودم برای تیم انتخاب کردم/ اعتصاب جایی در پرسپولیس نداردبه گزارش خبرداغ ، ایرج عرب، در خصوص این شایعه که محسن خلیلی توسط برخی افراد و بدون اطلاع او به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس انتخاب شد، گفت: این مسئله را قویا رد می‌کنم و باید بگویم که از ابتدای کار، شناسایی، مصاحبه و صحبت، توافق کاری، ابلاغ و معرفی محسن خلیلی همگی توسط خود من انجام شد. البته ما در پرسپولیس از خرد جمعی استفاده می‌کنیم و در باشگاه مشورت با اهالی فن انجام می‌شود اما تصمیمات را شخصا می‌گیرم و چیزی را خارج از قاعده نمی‌پذیرم.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه اعلام شوند تصمیمات را با خرد جمعی می‌گیریم و بعد از آن با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه کارها را پیش خواهیم برد. به همین دلیل قصد نداریم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم و به این مسائل ورود نمی‌کنیم.قاطعانه می‌گویم هیچ شبکه و گروهی در تصمیمات باشگاه نقش ندارند و همه تصمیمات با حضور و همفکری با مسئولان مربوطه انجام می‌شود. همانطور که در مسائل حقوقی، مسئولان حقوقی باشگاه، در حوزه اطلاع‌رسانی عوامل رسانه‌ای باشگاه و ... در تصمیمات کارها را با خرد جمعی پیش می‌برند اما تصمیم نهایی را من می‌گیرم. من به هیچ عنوان قائل به روابط غیرسازمانی نیستم و در باشگاه ما همه چیز شفاف است.

 

عرب افزود: محسن خلیلی را خودم انتخاب کردم و با او صحبت‌ها را انجام دادم و شناسایی و ابلاغ او هم توسط خودم انجام شد. خلیلی انتخاب خوبی برای پرسپولیس است و او را فردی تحصیلکرده،‌ مودب، بااخلاق و کم حاشیه می‌بینم . خلیلی از پیشکسوتان جوان باشگاه به حساب می‌آید و می‌تواند حلقه واصل بین باشگاه و تیم باشد. او می‌تواند با مدیریت خوب خود مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کند و در خصوص مسائل مختلف می‌تواند از حقوق پرسپولیس به خوبی دفاع کند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان این تیم عنوان کردند که اگر مشکلات مالی‌شان حل نشود از بعد از بازی با پدیده شهر خودرو تمرین نمی‌کنند، گفت: از نظر من اعتصاب در پرسپولیس وجود خارجی ندارد. من بارها با بازیکنان تیم صحبت کردم و آنها از وضعیت و شرایط باشگاه آگاه هستند. من همه تلاش‌ها را شفاف مطرح کردم و بازیکنان می‌دانند ما بیکار ننشسته‌ایم و همواره مسائل مالی را پیگیر هستیم. شاید دیر و زود داشته باشد اما در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد و مسائل مالی حل می‌شود. به همین دلیل از نظر من اعتصاب در پرسپولیس جایی ندارد. من مطمئن هستم بازیکنان فهیم پرسپولیس همه تلاش خودشان را می‌کنند و کم نمی‌گذارند. آنها می‌دانند که مدیریت باشگاه کارها را به خوبی انجام می‌دهد و همواره رابطه اصولی خوب بین ما و بازیکنان برقرار است. وقتی این مسائل اصولی و منطقی برقرار است به همین دلیل مطمئن هستم حاشیه جایی در تیم ما ندارد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: