کد خبر: ۸۰۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۶
سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در مورد حضور دوباره خود پرسپولیس اظهارنظر کرده است.
سعی می‌کنم مشکلات را مرتغع کنم/ از پیشکسوتان پرسپولیس کسب رخصت کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محسن خلیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حضور دوباره در پرسپولیس با سمتی جدید، برای من باعث افتخار است. البته من در گذشته، این مسوولیت را در لیگ برتر با تیم نفت تهران تجربه کرده‌ام. امیدوارم بتوانم تجربه خودم را با حمایت هواداران، کادر تیم و مدیریت باشگاه در جهت پیشرفت تیم پیاده کنم. قطعا هر چه در چنته داریم را به کار می‌گیریم تا بتوانیم پرسپولیس را حمایت و کمک کنیم. مشکلات را تا حد امکان مرتفع کرده و همچنان در مسیر موفقیت و قهرمانی پیش برویم.

 

وی ادامه داد: از آقای عرب که این مسوولیت سنگین را بر عهده من گذاشتند و همچنین از هواداران که لطف و محبت دارند هم تشکر می‌کنم.

 

مدیر تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: در این مدت تماس‌هایی هم با تعدادی از پیشکسوتان و سرپرست‌های گذشته داشتم و از آنها کسب رخصت کردم. همین جا هم به سهم خودم، از آقای قنبرپور که برای تیم تلاش‌هایی داشتند تشکر می‌کنم و از همه پیشکسوتان و بزرگان  پرسپولیس تقاضا می‌کنم که حمایت و دعای خودشان را بدرقه راه ما و تیم پرسپولیس کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: