کد خبر: ۸۰۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باهمه احترامی که برای دولت همسایه خود قائل هستیم حادثه تروریستی خاش سطح همکاری دوکشور را به شدت مخدوش خواهد کرد.
علی لاریجانی: پاکستان نمی‌تواند با حادثه تروریستی اخیر غیرمسئولانه برخورد کند/ کنفرانس ورشو نشان داد آمریکا ملعبه دست یک گروهک تروریستی شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه مجلس شورای با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: لازم است از حضور شگفت‌انگیز ملت بزرگوار ایران در ۲۲ بهمن تشکر و سپاسگزاری شود؛ چراکه حضور ارزشمند و ذی قیمت مردم برای امنیت و منافع ملی ایران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی در منطقه خاش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این حادثه باعث شهادت برادران مجاهد سپاه شد و ملت ما را دغدار کرد که به خانواده این عزیزان و مردم شریف استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از همت آنان در تشییع باشکوه این عزیزان سپاسگزاری می‌کنیم.

وی تاکید کرد:  دولت پاکستان باید پاسخگوی این اقدام باشد، چراکه این گروهک در سرزمین آنان طراحی و اقدام کرده است. وزارت خارجه و دستگاه‌های امنیتی باید پیگیری جدی کنند و پاکستان هم نمی‌تواند در این موضوع غیرمسئولانه برخورد کند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: باهمه احترامی که برای دولت همسایه خود قائل هستیم اینگونه رفتار همکاری دوکشور را به شدت مخدوش خواهد کرد .

لاریجانی درباره نشست ورشو گفت: اقدام عجولانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنفرانس ورشو نشانگر دست خالی آنان بود و این همه سر و صدا نتیجه‌ای جز چند سخنرانی تکراری و بی محتوا نداشت که نشان داد آمریکا ملعبه دست یک گروهک تروریستی قرار گرفته است. 

وی با شاره به بیانیه رهبری در آستانه چهل سالگی انقلاب تاکید کرد: لازم می‌دانم از پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکر و قدردانی کنم این پیام از محتوای غنی برای آینده انقلاب اسلامی برخوردار است و اقدام منسجم آن مسیر کشور را برای حکمرانان و ملت مشخص می‌کند و لازم است مرکز پژوهش اقدامات لازم را انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: