کد خبر: ۸۰۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
تعداد بازدید: ۳۸۸
بازیکن استقلال خوزستان به شدت از رفتار مدافع پرسپولیس انتقاد کرد.
نامداری: وقتی خلیل‌زاده فحش می‌دهد نگاهش کنم؟به گزارش خبرداغ ،  وحید نامداری پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم حداقل می‌توانستیم با امتیاز به خوزستان برگردیم. اخراج بازیکن ما در نیمه اول، تیم‌مان را برهم ریخت و باعث شد عقب برویم و نتوانستیم آن چیزی را که مدنظرمان بود، ارائه کنیم. اگر کیانی اخراج نمی‌شد، هم خوب بازی می‌کردیم و هم امتیاز می‌گرفتیم. به هر حال ۱۰ نفره شدن باعث اذیت شدن تیم ما شد.


وی درباره کل کل با شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس گفت: شجاع در هر بازی نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد. او عصبی است و درگیر می‌شود و در مجموع همین‌گونه است. شما انتظار دارید وقتی که شجاع فحش می‌دهد، نگاهش کنم؟ به نظرم باید جلوی او را گرفت.


وی در پایان درباره شانس بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر عنوان کرد: با وجود آنکه ۶ امتیاز از ما کسر شد، اما تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم برای بقا در لیگ را کسب کنیم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: