کد خبر: ۸۰۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۱
مشاور امنیت ملی آمریکا کشورها و شرکت‌هایی که نفت از ونزوئلا خریداری می‌کنند را به شدت تهدید کرد.
آمریکا خریداران نفت از ونزوئلا را تهدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: به نقل از راشاتودی، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا به کشورها و شرکت‌های نفتی هشدار داده است که نفت ونزوئلا را خریداری نکنند. این هشدار پس از آن صورت گرفت که این کشور آمریکای لاتین اعلام کرد می‌خواهد نفت بیشتری را به هند روانه کند.

جان بولتون در توئیتی نوشت: «کشورها و شرکت‌هایی که مادرو را حمایت می‌کنند فراموش نخواهیم کرد و آمریکا همه توان خود را برای حمایت از مردم ونزوئلا به کار خواهد گرفت و ما از همه کشورها می‌خواهیم که با همکاری همدیگر چنین کاری را انجام دهیم.»

مسئول ونزوئلایی اعلام کرد: «ما با هند روابط بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم این روابط را ادامه دهیم. رابطه ما با هند ادامه خواهد یافت و تجارت ما هم دوام می‌یابد و به سادگی رابطه و تجارت خود را با هند ادامه خواهیم داد» اینها گفته‌های نخست وزیر ونزوئلا در حاشیه کنفرانس پتروتک در هند است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: