کد خبر: ۸۰۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۶
اتاق بازرگانی ایران و آلمان در نظر دارد تا با شرکت توسعه گردشگری و جهانگردی ایران تفاهمنامه همکاری در زمینه گردشگری امضا کند.

امضای تفاهمنامه شرکت توسعه گردشگری با اتاق بازرگانی ایران و آلمانبه گزارش سرویس گردشگری خبرداغ به نقل از خبرگزاری میراث آریا، در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران که تا روز 26 بهمن ماه ادامه دارد اعضای اتاق بازرگانی ایران و آلمان نشستی را در بخش VIP سالن 35 با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری و جهانگردی برگزار کردند در این نشست سید عبدالرضا الجزایری عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان گفت: در اتاق بازرگانی یک کمیسیون صنعت و تجارت داریم که در زیرمجموعه این کمیسیون کارگروه گردشگری نیز وجود دارد و در نظر داریم تا با شرکت توسعه گردشگری در حوزه ورود گردشگران تجاری و سرمایه گذاران فعالیت کنیم به همین منظور درخواست همکاری داریم.

وی ادامه داد: برای ما بسیار جالب بود که برپایی  نمایشگاه گردشگری تنها در چهار روز بدون امکانات و نیروی زیاد برپا شده است و این نشان می دهد که مسئولان نمایشگاه توانایی های بالایی در این زمینه دارند.

مجید مهدوی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری نیز در این نشست گفت: در اوایل هفته آینده درباره مفاد این تفاهمنامه مذاکره خواهیم کرد تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر همکاری کنیم. شرکت توسعه گردشگری ایران بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی است و قطعا می تواند از ظرفیت اتاق بازرگانی ایران و آلمان استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: